Citi Handlowy atakuje ciekawymi pomysłami
Citi Handlowy stawia na innowacyjność, dostępność i wygodę użytkowania. Bank ruszył z ogólnopolską kampanią reklamową, w której zachęca do korzystania z nowatorskich usług finansowych. Do bankowania wystarczy telefon i komórka - przekonuje w swoich reklamach i przedstawia rozwiązania pozwalające na szybki i łatwy dostęp do usług bankowych w Citi Handlowy.
W kolejnych odsłonach akcji marketingowej pojawią się prezentacje innowacyjnych produktów Citi Handlowy. Bank przypomina, że jako jeden z pierwszych na rynku zaoferował bankowość telefoniczną 24 godziny na dobę. Klienci Citi Handlowy mogą zrealizować swoje zlecenia finansowe dzwoniąc do doradcy CitiPhone nawet w środku nocy. Do banku można zadzwonić o każdej porze i z każdego miejsca na świecie.
Nowa kampania reklamowa Citi Handlowy swoim zasięgiem obejmuje telewizję, prasę, outdoor oraz Internet i potrwa do połowy listopada tego roku.
A jeśli chcesz zaspokoić swoją ciekawość i zapoznać się ze wszystkimi nowościami Citi Handlowy już teraz wejdź na www.online.citibank.pl.