Citi Handlowy atakuje ciekawymi pomysłami

Citi Handlowy stawia na innowacyjność, dostępność i wygodę użytkowania. Bank ruszył z ogólnopolską kampanią reklamową, w której zachęca do korzystania z nowatorskich usług finansowych. Do bankowania wystarczy telefon i komórka - przekonuje w swoich reklamach i przedstawia rozwiązania pozwalające na szybki i łatwy dostęp do usług bankowych w Citi Handlowy.

W kolejnych odsłonach akcji marketingowej pojawią się prezentacje innowacyjnych produktów Citi Handlowy. Bank przypomina, że jako jeden z pierwszych na rynku zaoferował bankowość telefoniczną 24 godziny na dobę. Klienci Citi Handlowy mogą zrealizować swoje zlecenia finansowe dzwoniąc do doradcy CitiPhone nawet w środku nocy. Do banku można zadzwonić o każdej porze i z każdego miejsca na świecie.

Nowa kampania reklamowa Citi Handlowy swoim zasięgiem obejmuje telewizję, prasę, outdoor oraz Internet i potrwa do połowy listopada tego roku.

A jeśli chcesz zaspokoić swoją ciekawość i zapoznać się ze wszystkimi nowościami Citi Handlowy już teraz wejdź na www.online.citibank.pl.

Reklama

materiały promocyjne
Dowiedz się więcej na temat: kampania reklamowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »