Reklama

Deutsche Bahn przeprasza za opóźnienia i daje kupony

Deutsche Bahn przeprasza i rozsyła do swoich klientów bony na podróże o wartości 50 euro. To zadośćuczynienie za spóźnienia pociągów w czasie tegorocznej zimy. Prezenty są dla tych klientów, którzy mają całoroczne bilety. To głównie pasażerowie, którzy koleją dojeżdżają do szkół i pracy.

Deutsche Bahn przeprasza i rozsyła do swoich klientów bony na podróże o wartości 50 euro. To zadośćuczynienie za spóźnienia pociągów w czasie tegorocznej zimy. Prezenty są dla tych klientów, którzy mają całoroczne bilety. To głównie pasażerowie, którzy koleją dojeżdżają do szkół i pracy.

Bony na 50 euro od kilku dni trafiają do domów klientów Deutsche Bahn, w kopertach są też listy z przeprosinami, podziękowaniami za cierpliwość oraz dokładnym tłumaczeniem, dlaczego pociągi nie jeździły albo bardzo się opóźniały.

Za chaos na kolei - jak podkreśla Deutsche Bahn - odpowiadały głównie śnieg i mróz. Firma wylicza też, jaki sprzęt do rozmrażania torów kupiono, ilu ludzi więcej będzie pracować już od najbliższej zimy i z którymi prywatnymi przewoźnikami podpisano umowy, by te pomagały wozić pasażerów w kryzysowych sytuacjach.

Reklama

Adam Górczewski

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »