Geotargetowanie

Za pomocą geotargetowania możesz zawęzić emisję reklamy do użytkowników z określonych miast lub województw. Geotargetowanie jest szczególnie przydatne dla osób prowadzących firmy działające lokalnie. N.p. jeśli prowadzisz sklep stacjonarny w Gdańsku Twoimi Klientami będą osoby mieszkające w Gdańsku. W takim przypadku dobrze jest skorzystać z geotargetowania i ograniczyć emisję reklamy tylko do miasta Gdańsk.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: reklamy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »