Najsłynniejsza piwna biesada na świecie - Oktoberfest - mimo kryzysu przyciąga tłumy. W pierwszym tygodniu było tam o 100 tys. konsumentów złotego napoju więcej niż w analogicznym okresie rok temu. Bardzo sprzyjała słoneczna aura.
Pierwszy tydzień przyciągnął 3,3 mln klientów, wypito 200 tys. litrów piwa więcej niż w 2008 r. W dobrych latach w fieście brało udział 6 mln ludzi wchłaniających przeciętnie po 1 l chmielowego napoju. Mankamentem tegorocznej imprezy jest spadek wydatków turystów na pamiątki i hotele - oznacza to, że nie mogą oni sobie odmówić przyjemności piwnej ochłody, lecz mając ograniczone możliwości oszczędzają na czym się da.
Sobota była nad Theresienwiesn' dniem bez samolotowych przelotów - tak władze zareagowały na groźby wobec Niemców ze strony Al Kaidy i Talibów.
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy
spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.