Grupa MOL. Nadchodzi ryzyko dla sektora
Węgierski MOL przejmuje stacje Lotosu. 417 punktów Lotosu przejdzie rebranding. O planach koncernu piszą dzisiejsze wiadomoscihandlowe.pl. w wywiadzie z Robertem Pittem, Group Retail CEO, MOL Group.
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze
- Jako nowy gracz na rynku, będziemy chcieli skupić się na naszych najmocniejszych stronach takich, jak wysokiej jakości paliwa premium czy wprowadzenie wielopoziomowej aplikacji lojalnościowej ze spersonalizowanymi ofertami. Ważną część naszej strategii stanowić będzie rozwój naszego konceptu Fresh Corner, oferty gastronomicznej, w tym naszych najważniejszych produktów, czyli kawy i hot dogów oraz własnej marki produktów spożywczych. Podstawowym celem jednak będzie budowa świadomości marki, na której będziemy budować naszą pozycję - zapowiedział dla wiadomości handlowych Robert Pitt MOL Group.
Co do przyszłości rynku paliw. Robert Pitt MOL Group wskazał na nadchodzące ryzyko dla rynku.
- Do końca bieżącej dekady, paliwa kopalne mogą stracić swoją monopolistyczną pozycję, ustępując nieco pola alternatywnym źródłom energii. Może to stanowić ryzyko dla naszego sektora uważa Robert Pitt MOL Group.