Reklama

Gry: Dying Light nowym hitem eksportowym Polski

Polska gra "Dying Light" bije rekordy. Jak zdradza polski producent - może to być najszybciej jak dotąd sprzedająca się gra wideo polskiej produkcji. W grę w ciągu 45 dni od premiery zagrały ponad 3 miliony 200 tysięcy użytkowników, a liczba ta wciąż rośnie.

Reklama

Jak mówi Tomasz Gawlikowski z Techlandu - gra jest największym jak dotąd hitem sprzedażowym polskiego studia, a z dostępnych informacji wynika że może to też być najszybciej sprzedająca się gra polskiej produkcji. "Dying Light" udało się zająć pierwsze miejsca na listach best sellerów od Stanów Zjednoczonych, przez Hiszpanię czy Anglie, aż po Australię.

Gra odniosła olbrzymi sukces, ale jak mówi Gawlikowski - trudno mu mówić o wielkim zaskoczeniu. Na dwa miesiące przed premierą przodowała ona w zestawieniach przedsprzedażowych, a po premierze producent i dystrybutor dalej wspierają wydaną już grę kolejnymi dodatkami.

Gawlikowski przyznaje, że studio jest po ostatnich latach pracy bardzo dumne z sukcesu, i ma nadzieję że kolejne sukcesy będą odnosić nie tylko produkcje Techlandu, ale także wszystkich polskich developerów.

Polska wyrasta na europejską potęgę w branży gier

W maju czeka nas kolejna międzynarodowa premiera polskiej gry. Po kilku zmianach daty premiery ma ukazać się wyczekiwany przez fanów z całego świata "Wiedźmin 3: Dziki Gon".

Dowiedz się więcej na temat: gry | Polskie | Wiedźmin 3 | polska gra | nowym

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »