Hossa na rynku wody

W zawrotnym tempie rośnie w Polsce sprzedaż wody butelkowanej - informuje "Puls Biznesu". W czerwcu i lipcu tego roku jej sprzedaż wzrosła o kilkadziesiąt procent w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

Wg firmy Nestle Waters Polska, wartość rynku wody butelkowanej w tym roku wzrośnie o ok. 15 proc.

W 2009 r. wynosiła ona 2,5 mld zł, a więc wzrost powinien osiągnąć kwotę ok. 400 mln zł.

W ostatnich latach rynek ten rósł w tempie 4-8 proc. rocznie.

Cytowani przez gazetę specjaliści przewidują jednak, że spośród 200 działających na rynku marek wiele upadnie.

Ich zdaniem docelowo pozostanie na nim ok. 20 marek - 10 silnych ogólnopolskich i 10 znanych, ale bardziej o lokalnym zasięgu.

Więcej w "Pulsie Biznesu".

Reklama
INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: "Hoss" | hossa | wody | hossa na rynku | Hoss
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »