Jak wygląda handel w internecie?
W poniedziałek, 6 listopada start pierwszej edycji kampanii "e-Commerce - rozwiń swój biznes", przygotowanej przez Warsaw Press, która ma swoją odsłonę w prasie - jako specjalny dodatek tematyczny do Gazety Wyborczej - i internecie, na portalu www.ecommerce.warsawpress.com.
Jak handlować w internecie i nie tracić pieniędzy? Czy Twój pomysł na e-biznes uwzględnia zagrożenia, które niesie ze sobą ten kanał sprzedaży?
Ponad 80% sklepów internetowych zamyka się przed swoimi trzecimi urodzinami. Dzięki naszej kampanii dowiesz się, jak się przygotować, żeby nie znaleźć się w tym niepożądanym gronie. Wraz z ekspertami - teoretykami i praktykami - przygotowaliśmy zbiór porad, z którymi każdy e-przedsiębiorca powinien się zapoznać. Współpracuj z profesjonalistami i wydawaj swoje środki rozsądnie! Do lektury zachęcamy jednak nie tylko sprzedawców, ale i kupujących. Pozwól nam przedstawić Ci e-handel "od kuchni", a z pewnością zaskoczy Cię, jak wielu ludzi zatrudniasz w chwili, gdy klikasz w dobrze znaną ikonę KUP TERAZ.
Naszym partnerem merytorycznym jest Izba Gospodarki Elektronicznej.
Zwieńczeniem kampanii będą kongresy i targi z udziałem licznych fachowców reprezentujących polskie firmy - XIII Targi eHandlu (8 listopada w Warszawie), Forum Gospodarki Cyfrowej (9 listopada w Warszawie) oraz FinTech Congress i InsurTech Congress (23-24 listopada w Warszawie).
Partnerami kampanii zostały firmy PayU, DPD, CebITgroup, Raben Logistics oraz Rajapack, a Partnerem medialnym portal Interia.pl oraz technologiewbiznesie.pl.
Całość materiałów znajdziecie na portalu WWW.ECOMMERCE.WARSAWPRESS.COM.