Jak wygląda język reklamy? Czy strategię można dotknąć? Jak efektywnie realizować globalny e-mail marketing?
Jak wygląda język świata reklamy i marketingu? Czy jesteś pewien, że twoja firma jest w internecie? Czy strategię można dotknąć? Jak rewolucja beaconowa zmieni rynek handlu detalicznego? - już 12 marca odpowiedzi na te pytania usłyszą uczestnicy IX Kongresu Online Marketing.
Redakcja Magazynu Online Marketing Polska zaprasza już 9 raz na Kongres Online Marketing. Tegoroczną edycję rozpocznie dekalog budowania marki w mediach okiem Marcina Prokopa oraz prezentacja prof. Jerzego Bralczyka o języku w marketingu i reklamie, a zakończy wyjątkowa debata "Pytasz i wiesz" z udziałem m.in. Anny Sakowicz - Chief Digital Officer Starcom MediaVest Group, którą poprowadzą Jarosław Kuźniar z TVN 24 i Arkadiusz Widawski, redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska.
Ponad połowa Kongresu to certyfikowane warsztaty, w trakcie których w praktyce będzie można poznać wykorzystanie najnowszych narzędzi e-marketingowych.
- Nasze kongresy wyróżnia praktyczne podejście i najgłośniejsze nazwiska w świecie marketingu. Do współpracy przy obecnej edycji zaprosiliśmy m.in. Marcina Prokopa, który opowie o budowaniu marki produktów w mediach, prof. Jerzego Bralczyka, który podejmie dyskusję o języku w reklamie i marketingu, a podczas Kongresu dodatkowo przeprowadzimy wyjątkową debatę z wybitnymi przedstawicielami świata marketingu, którą poprowadzi Jarosław Kuźniar - mówi Arkadiusz Widawski, twórca Kongresu i redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska.
Kongres rozpocznie cykl prezentacji "Najlepsze inspiracje na rok 2015":
? Dekalog budowania marki w mediach - Marcin Prokop
? Nowy konsument i nowe zasady gospodarki - Marcin Maj, OS3 Group
? Czy jesteś pewien, że twoja firma jest w internecie? - Michał Górecki, Koszulkowo.com
? Język w marketingu i reklamie - prof. Jerzy Bralczyk
? Debata specjalna - prof. Jerzy Bralczyk, Artur Maciorowski
- Cały Kongres podzieliliśmy na ścieżkę dla MSP i dla dużych firm, dzięki czemu Uczestnicy otrzymają dokładnie te treści i narzędzia, które są właściwe dla ich typów firm. Prawdziwym rarytasem będą Warsztaty Google Analytics oraz po raz pierwszy u nas - Facebook Ads. Mamy ambicję być najlepiej ocenianym Kongresem w Polsce -.dodaje Arkadiusz Widawski.
* Narzędzia dla marketera w MSP - Marcin Kordowski, S3
* Marketing Automation w MSP - Grzegorz Błażewicz, SALESManago
* Integracja z e-commerce jako automatyzacja komunikacji z klientem? - Anna Bratek, SARE
* Przejdź na silną stronę marki! - Mikołaj Bleja, Horsefield
* Czy strategię można dotknąć? - Jolanta Piela, K2 Internet
* Jak zaplanować, rozliczać i mierzyć e-commerce w 2015 roku? - Tomasz Karwatka, Divante
* Zemsta niewykorzystanych okazji. Jak wybrać taktykę reklamową na najbliższy sezon - Karolina Semeniuk, Sparc Media
* Globalny Email Marketing: jak realizować efektywne kampanie i rozszerzać zasięg newsletterów poza polskich odbiorców? - Maciej Ossowski, GetResponse
* Programmatic buying i RTB dla dużych firm - Jakub Cyran, GO.PL
* Videomailing - siła obrazu i precyzja mailingu. Przykuwaj uwagę i angażuj mocniej - Judyta Dettlaff, LeadR
* Analiza stron internetowych na żywo - warsztat specjalny - Przemysław Matyjaszczyk, Łukasz Żytko, Whites
* Jak rewolucja beaconowa zmieni rynek handlu detalicznego? - Maciej Swoboda, Netizens
* Śledzenie klienta w internecie - remarketing w praktyce - warsztat specjalny Krzysztof Wroński
Organizatorzy zadbali o to, aby oprócz pomysłów, móc nauczyć się samodzielnie korzystać także z narzędzi e-marketingowych. Podczas IX Kongresu odbędą się Certyfikowane Warsztaty Facebook Ads i Google Analytics prowadzone przez doświadczonych trenerów.
* Warsztaty Google Analytics - Mariusz Michalczuk, Conversion
* Jak efektywnie zarządzać social mediami - Joanna Hodera, Sociomatic
* Warsztaty Facebook Ads Manager - Piotr Chmielewski, SocialMediaNow
Po pierwszej części pełnych inspiracji prezentacji odbędzie się debata specjalna z udziałem prof. Jerzego Bralczyka. Kongres zakończy debata "Pytasz i wiesz" z udziałem m.in. Anny Sakowicz - Chief Digital Officer Starcom MediaVest Group, Szymona Kosińskiego - prezesa Sarigato oraz dr Dominika Lubasza i Witolda Chomiczewskiego - radców prawnych z Kancelarii Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy, którą poprowadzą Jarosław Kuźniar z TVN 24 i Arkadiusz Widawski, redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska.
Ostatnie wolne miejsca czekają: www.kongres-online.pl
Wszystkie prelekcje we wszystkich ścieżkach wraz z warsztatami będą rejestrowane na wideo - Uczestnicy będą mogli w dowolnym momencie ponownie obejrzeć prezentowane rozwiązania.
Zobacz relację z poprzedniej edycji: https://www.youtube.com/watch?v=HFyUYFJBrXc
* Kiedy: 12.03.2015, godzina 9.30
* Gdzie: Novotel Warszawa Centrum, ul. Marszałkowska 94/98, 00-510 Warszawa
* Organizator: Magazyn Online Marketing Polska
* Szczegóły: http://www.kongres-online.pl/