Jak wygląda język reklamy? Czy strategię można dotknąć? Jak efektywnie realizować globalny e-mail marketing?

Jak wygląda język świata reklamy i marketingu? Czy jesteś pewien, że twoja firma jest w internecie? Czy strategię można dotknąć? Jak rewolucja beaconowa zmieni rynek handlu detalicznego? - już 12 marca odpowiedzi na te pytania usłyszą uczestnicy IX Kongresu Online Marketing.

Redakcja Magazynu Online Marketing Polska zaprasza już 9 raz na Kongres Online Marketing. Tegoroczną edycję rozpocznie dekalog budowania marki w mediach okiem Marcina Prokopa oraz prezentacja prof. Jerzego Bralczyka o języku w marketingu i reklamie, a zakończy wyjątkowa debata "Pytasz i wiesz" z udziałem m.in. Anny Sakowicz - Chief Digital Officer Starcom MediaVest Group, którą poprowadzą Jarosław Kuźniar z TVN 24 i Arkadiusz Widawski, redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska.

Ponad połowa Kongresu to certyfikowane warsztaty, w trakcie których w praktyce będzie można poznać wykorzystanie najnowszych narzędzi e-marketingowych.

Reklama

Najlepsze inspiracje na rok 2015

- Nasze kongresy wyróżnia praktyczne podejście i najgłośniejsze nazwiska w świecie marketingu. Do współpracy przy obecnej edycji zaprosiliśmy m.in. Marcina Prokopa, który opowie o budowaniu marki produktów w mediach, prof. Jerzego Bralczyka, który podejmie dyskusję o języku w reklamie i marketingu, a podczas Kongresu dodatkowo przeprowadzimy wyjątkową debatę z wybitnymi przedstawicielami świata marketingu, którą poprowadzi Jarosław Kuźniar - mówi Arkadiusz Widawski, twórca Kongresu i redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska.

Kongres rozpocznie cykl prezentacji "Najlepsze inspiracje na rok 2015":

? Dekalog budowania marki w mediach - Marcin Prokop

? Nowy konsument i nowe zasady gospodarki - Marcin Maj, OS3 Group

? Czy jesteś pewien, że twoja firma jest w internecie? - Michał Górecki, Koszulkowo.com

? Język w marketingu i reklamie - prof. Jerzy Bralczyk

? Debata specjalna - prof. Jerzy Bralczyk, Artur Maciorowski

Ścieżki dla małych, średnich i dużych firm

- Cały Kongres podzieliliśmy na ścieżkę dla MSP i dla dużych firm, dzięki czemu Uczestnicy otrzymają dokładnie te treści i narzędzia, które są właściwe dla ich typów firm. Prawdziwym rarytasem będą Warsztaty Google Analytics oraz po raz pierwszy u nas - Facebook Ads. Mamy ambicję być najlepiej ocenianym Kongresem w Polsce -.dodaje Arkadiusz Widawski.

Ścieżka MSP:

* Narzędzia dla marketera w MSP - Marcin Kordowski, S3

* Marketing Automation w MSP - Grzegorz Błażewicz, SALESManago

* Integracja z e-commerce jako automatyzacja komunikacji z klientem? - Anna Bratek, SARE

* Przejdź na silną stronę marki! - Mikołaj Bleja, Horsefield

* Czy strategię można dotknąć? - Jolanta Piela, K2 Internet

Ścieżka duże firmy:

* Jak zaplanować, rozliczać i mierzyć e-commerce w 2015 roku? - Tomasz Karwatka, Divante

* Zemsta niewykorzystanych okazji. Jak wybrać taktykę reklamową na najbliższy sezon - Karolina Semeniuk, Sparc Media

* Globalny Email Marketing: jak realizować efektywne kampanie i rozszerzać zasięg newsletterów poza polskich odbiorców? - Maciej Ossowski, GetResponse

* Programmatic buying i RTB dla dużych firm - Jakub Cyran, GO.PL

* Videomailing - siła obrazu i precyzja mailingu. Przykuwaj uwagę i angażuj mocniej - Judyta Dettlaff, LeadR

* Analiza stron internetowych na żywo - warsztat specjalny - Przemysław Matyjaszczyk, Łukasz Żytko, Whites

* Jak rewolucja beaconowa zmieni rynek handlu detalicznego? - Maciej Swoboda, Netizens

* Śledzenie klienta w internecie - remarketing w praktyce - warsztat specjalny Krzysztof Wroński

Praktyczne warsztaty

Organizatorzy zadbali o to, aby oprócz pomysłów, móc nauczyć się samodzielnie korzystać także z narzędzi e-marketingowych. Podczas IX Kongresu odbędą się Certyfikowane Warsztaty Facebook Ads i Google Analytics prowadzone przez doświadczonych trenerów.

* Warsztaty Google Analytics - Mariusz Michalczuk, Conversion

* Jak efektywnie zarządzać social mediami - Joanna Hodera, Sociomatic

* Warsztaty Facebook Ads Manager - Piotr Chmielewski, SocialMediaNow

Inspirujące debaty

Po pierwszej części pełnych inspiracji prezentacji odbędzie się debata specjalna z udziałem prof. Jerzego Bralczyka. Kongres zakończy debata "Pytasz i wiesz" z udziałem m.in. Anny Sakowicz - Chief Digital Officer Starcom MediaVest Group, Szymona Kosińskiego - prezesa Sarigato oraz dr Dominika Lubasza i Witolda Chomiczewskiego - radców prawnych z Kancelarii Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy, którą poprowadzą Jarosław Kuźniar z TVN 24 i Arkadiusz Widawski, redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska.

Ostatnie wolne miejsca czekają: www.kongres-online.pl

Wszystkie prelekcje we wszystkich ścieżkach wraz z warsztatami będą rejestrowane na wideo - Uczestnicy będą mogli w dowolnym momencie ponownie obejrzeć prezentowane rozwiązania.

Zobacz relację z poprzedniej edycji: https://www.youtube.com/watch?v=HFyUYFJBrXc

* Kiedy: 12.03.2015, godzina 9.30

* Gdzie: Novotel Warszawa Centrum, ul. Marszałkowska 94/98, 00-510 Warszawa

* Organizator: Magazyn Online Marketing Polska

* Szczegóły: http://www.kongres-online.pl/

Dowiedz się więcej na temat: marketing | język | świata | maj | reklamy | e-mail
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »