Jest u nas telewizja, która zwiększa zasięg!
Działająca od lutego 2012 roku telewizja konsumencka, powstała przy współpracy Call2Action, Agencji TVN i TVN Media, zwiększa zasięg z 25 proc. do 30 proc.. Z początkiem marca jeden z kanałów, Wait TV, pojawi się w sieci kompaktowych hipermarketów Tesco.
Kluczem do rozwoju każdej telewizji jest zwiększanie jej zasięgu wśród odbiorców. W przypadku nośników multimedialnych, na których emitowana jest telewizja konsumencka, nowe lokalizacje dają możliwość docierania do zupełnie nowej grupy konsumentów. Powiększają także portfolio Call2Action o nowy format sklepów. Z końcem lutego zakończona została instalacja nośników przykasowych w kompaktowych hipermarketach Tesco. Od pierwszego marca jest na nich emitowany kanał Wait TV.
Powiększanie sieci nośników multimedialnych emitujących kanały telewizji konsumenckiej to kolejny krok na drodze dynamicznego rozwoju spółki. Podjęcie tych działań pośrednio było możliwe dzięki pozytywnemu przyjęciu przez konsumentów i reklamodawców telewizji konsumenckiej. Dzięki poszerzeniu współpracy z siecią Tesco, która zaowocowała instalacją nośników w mniejszym formacie sklepów, szacujemy, że uda nam się zwiększyć zasięg techniczny medium z dotychczasowych 25 proc. do 30 proc. - mówi Michał Maciuk, członek zarządu Call2Action.
Telewizja konsumencka była dotychczas dostępna w delikatesach Alma, supermarketach Piotr i Paweł oraz hipermarketach Tesco. Jak pokazały badania przeprowadzone przez ośrodek badawczy Millward Brown SMG/KRC, szczególnie dużym zainteresowaniem cieszą się materiały emitowane na nośnikach zlokalizowanych przy kasach sklepowych. Blisko 65 proc. respondentów przyznało, że dzięki oglądaniu Wait TV, czas spędzony w kolejce nie dłuży się, a prawie 55 proc. chętnie ogląda emitowane tam reklamy. Wyniki badania potwierdzają słuszność i sens zwiększania zasięgu Wait TV a także jego emisję w nowych punktach sprzedaży. Dlatego też już od pierwszego marca klienci mniejszego formatu sklepów Tesco, zwanego hipermarketami kompaktowymi, będą mogli zapoznać się z prezentowanym w kanale przekazem.
- Hipermarkety kompaktowe Tesco różnią się od tradycyjnych marketów przede wszystkim powierzchnią sklepu. Są mniejsze, bardziej kameralne, z nieco mniejszą ilością asortymentu. Nowa instalacja pozwoli nam dotrzeć z kanałem Wait TV do 67 nowych sklepów w całej Polsce - dodaje Maciuk.
Call2Action powstało w 2008 roku. Firma dysponuje własną siecią nośników multimedialnych, zlokalizowanych na terenie hal sklepowych sieci supermarketów Piotr i Paweł, delikatesów Alma oraz hipermarketów Tesco. Call2Action ma zasięg na poziomie 7,1 miliona ludzi powyżej 18. roku życia. (nie wliczając kompaktowych hipermarketów Tesco). Od połowy 2009 r. jest spółką giełdową notowaną na rynku New Connect. Od lutego 2012 roku firma, wraz z Agencją TVN i TVN Media powołała do życia dwa kanały telewizji konsumenckiej: Shopping TV i Wait TV.
Telewizja konsumencka - telewizja emitowana na nośnikach multimedialnych udostępnionych przez spółkę Call2Action, w sieciach handlowych. Telewizja powstała na początku lutego 2012 roku w wyniku współpracy spółki Call2Action, Agencji TVN (zajmującej się dostarczaniem kontentu do kanałów) oraz TVN Media (zajmującej się sprzedażą czasu reklamowego w kanałach). Teraz telewizja posiada dwa kanały:
" Shopping TV emitowany jest na nośnikach multimedialnych zlokalizowanych w halach sklepowych. W ramówce znajdują się materiały dotyczące m.in. zdrowia, urody, stylu życia oraz materiały reklamowe i promocyjne.
" Wait TV emitowany jest na nośnikach multimedialnych przy kasach sklepowych. Jest to na bieżąco aktualizowany kanał newsowy z najważniejszymi informacjami z Polski i ze świata, z prognozą pogody, kalendarium, informacjami biznesowymi a także prezentujący materiały reklamowe.