Kampania nastawiona na pozyskanie wartościowego ruchu na przykładzie bloga tematycznego

1. Charakterystyka serwisu: blog poświęcony tematyce alergii zawierający treści unikalne w skali kraju.

2. Cel kampanii: poinformowanie użytkowników o istnieniu bloga, pozyskanie wartościowych odwiedzin w serwisie.

3. Dobór mediów:kampania zostanie wyświetlana na serwisach o tematyce: styl życia, zdrowie, uroda.

4. Wykorzystane formy reklamowe: reklama intekstowa: boksy tekstowe i boksy tekstowo-graficzne.

5. Strategia kampanii: w ramach kampanii zostanie utworzonych kilka grup reklam (list słów kluczowych z indywidualnie dopasowanymi boksami tekstowymi lub tekstowo-graficznymi). Reklama intekstowa zostanie wykorzystana do stworzenia odsyłaczy umożliwiających użytkownikom przeniesienie się do treści poszerzających wiedze na temat alergii. Aby uatrakcyjnić przekaz, reklamy zostaną wzbogacone o elementy graficzne przedstawiające wizualizacje objawów alergicznych.

Reklama

Proponowane grupy reklam:

  • Grupa reklam ogólna

    Grupa zawierać będzie słowa kluczowe ogólne, odnoszące się do tematyki alergii. Tekst reklamowy informować będzie o zawartości bloga.

    Lista słów kluczowych: alergia, uczulenie, alergik, nadwrażliwość, wrażliwość, astma, nietolerancja, objawy, reakcja, zmęczenie, osłabienie, alergen

    Forma reklamowa: boksy tekstowe

    Teksty reklamowe:
  • Grupa reklam dolegliwości

    Lista słów kluczowych zawierać będzie nazwy najczęstszych dolegliwości i objawów alergicznych. Teksty reklamowe będą odwoływać się do wiedzy użytkowników - czy potrafią rozpoznać objawy właściwe alergii, a często mylone z innymi dolegliwościami. Reklama zostanie wzbogacona o element graficzny, który będzie kojarzył się z dolegliwościami.

    Reklama 1:

    Lista słów kluczowych: pokrzywka, rumień, skaza, wysypka, świąd, egzema, swędzenie, skóra

    Forma reklamowa: boksy tekstowe i boksy tekstowo-graficzne

    Element graficzny: Zdjęcie wysypki, pokrzywki, egzemy

    Tekst reklamowy:
    Reklama 2:

    Lista słów kluczowych: łzawienie, zaczerwienienie, oczy, oko, spojówka

    Forma reklamowa: boksy tekstowe, boksy tekstowo-graficzne

    Element graficzny: zdjęcie przedstawiające oczy z zapaleniem spojówek, zmęczone, zaczerwienione

    Tekst reklamowy:
  • Grupa reklam alergeny - alergia pokarmowa

    Lista słów kluczowych składać się będzie z nazw najpopularniejszych alergenów pokarmowych. Tekst reklamowy będzie odwoływał się do wiedzy użytkowników, czy potrafią rozpoznać alergie pokarmową i zachęcał do poszerzenia informacji.

    Lista słów kluczowych: mleko, owoce, warzywa, truskawki, jabłko, pomarańcze, cytrusy, cytryny, grejpfruty, orzech, pomidor, truskawka, czekolada, ryby.

    Forma reklamowa: boksy tekstowe

    Tekst reklamowy:
  • Grupa reklam alergeny - alergia wziewna

    Lista słów kluczowych składać się będzie z nazw najpopularniejszych alergenów wziewnych. Tekst reklamowy będzie odwoływał się do wiedzy użytkowników, czy potrafią rozpoznać alergie wziewne i zachęcał do poszerzenia informacji.

    Forma reklamowa: boksy tekstowe

    Lista słów kluczowych: pyłki, kurz, roztocza, pleśń, żyto, pszenica, brzoza, trawy, olcha, topola, leszczyna, dąb, babka, pokrzywa, komosa, szczaw, bylica, ambrozja, rośliny, pierze, sierść, zwierzę, wełna

    Tekst reklamowy:
  • Grupa reklam otoczenie

    Lista słów kluczowych zawierać będzie najpopularniejsze elementy wyposażenia domowego, których obecność szkodzi alergikom. Teksty reklamowy zachęcać będzie do poszerzenia informacji w jaki sposób dostosować otoczenie do potrzeb alergików.

    Lista słów kluczowych: pościel, dom, firanki, zasłony, dywan

    Forma reklamowa: boksy tekstowe

    Tekst reklamowy:
  • Grupa reklam choroby, z którymi bywa mylona alergia.

    Lista słów zawierać będzie nazwy chorób, których objawy często bywają mylone z alergią. Tekst reklamowy będzie odwoływał się do wiedzy użytkowników czy potrafią właściwie rozpoznać objawy i zachęcał do pogłębienia wiedzy w tym temacie. Dodatkowo reklama zostanie wzbogacona o element graficzny kojarzony z objawami.

    Lista słów kluczowych: przeziębienie, grypa, angina, alergia, katar, kaszel, duszności, kichanie

    Forma reklamowa: boks tekstowy, boks tekstowo-graficzny

    Element graficzny: czerwony, zakatarzony nos lub grafika z człowieczkiem walczącym z katarem

    Tekst reklamowy:
  • Grupa reklam mit.

    Do słów kluczowych: prawda, mit zostaną przypisane teksty reklamowe zawierające najczęściej powtarzane prawdziwe lub fałszywe stwierdzenia dotyczące alergii. Tekst reklamowy będzie zachęcał do weryfikacji czy określone tezy są prawdziwe czy fałszywe.

    Lista słów kluczowych: mit, prawda

    Forma reklamowa: boks tekstowy

    Tekst reklamowy:
  • Grupa reklam wiosna

    Słowo bardzo mocno kojarzone z alergią - wiosna zostanie połączone z tekstem zachęcającym do sprawdzenia w jaki sposób ograniczyć u alergików objawy związane z chorobą.

    Słowo kluczowe: wiosna

    Forma reklamowa: boks tekstowy

    Tekst reklamowy:
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: reklama | teksty | wiosna | blog | objawy | rozpoznać | alergia | kampania | boks
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »