Kampania sprzedażowa na przykładzie oferty promocyjnej sklepu internetowego ze sprzętem komputerowym i audio-video
1. Cel kampanii: zapoznanie z ofertą promocyjną
2. Charakterystyka oferty: wyprzedaż wybranego sprzętu komputerowego i audio-video w cenach konkurencyjnych rynkowo (laptopy, kamery cyfrowe, aparaty cyfrowe)
3. Zasięg kampanii: kampania ogólnopolska
4. Dobór mediów: serwisy z sektora: nowe technologie, biznes, informacje i wiadomości
5. Strona docelowa: strona z opisem produktu
6. Forma reklamowa: dymki tekstowo-graficzne
7. Strategia kampanii: w ramach kampanii dla każdej grupy produktów zostaną utworzone osobne listy słów kluczowych. Dla każdego produktu zostanie utworzony indywidualny tekst reklamowy zawierający dodatkowo wizualizację produktu
Proponowane grupy reklam:
- Grupa ogólna - Wyprzedaż:
Lista słów kluczowych: wyprzedaż, okazja, oferta, promocja, cena.
Teksty reklamowe: wszystkie reklamy z pozostałych grup.
- Grupy produktowe:
Dla każdego produktu prezentowanego w ofercie zostanie sporządzona osoba lista słów kluczowych oraz indywidualny tekst reklamowy zawierający opis produktu oraz cenę promocyjną i normalną. Dodatkowo dla zwiększenia skuteczności przekazu tekst reklamowy zostanie wzbogacony o wizualizację produktu.
- Laptopy
Notebook Asus
Lista słów kluczowych: laptop, notebook, komputer, acer
Tekst reklamowy: Notebooki Toshiba:
Lista słów kluczowych: laptop, notebook, komputer, toshiba
Teksty reklamowe: - Aparaty cyfrowe:
Analogicznie do grupy laptopów, w ramach kategorii produktów aparaty cyfrowe zostaną utworzone indywidualne listy słów kluczowych wraz z przypisanymi do nich tekstami reklamowymi dla każdego produktu w obrębie marki.
- Kamery cyfrowe:
Analogicznie jak powyższe dwie grupy.
- Laptopy