Kartowe nowości Banku BPH
Bank BPH wprowadził kolejne udogodnienia dla posiadaczy kart kredytowych. Pierwsze - to wprowadzone od 7 czerwca rozwiązanie określane jako "karta familijna". Pozwala ono na dowolne łączenie różnych typów kart w ramach jednego rachunku kredytowego oraz wyznaczanie indywidualnych limitów transakcji dla każdej z tych kart.
"Karta familijna" jest odpowiedzią na oczekiwania użytkowników kart kredytowych, którzy chcieliby umożliwić korzystanie ze swojego limitu kredytowego np. członkom rodziny, a jednocześnie ograniczyć ryzyko związane z ewentualnymi zbyt wysokimi wydatkami z ich strony. Bank zamierza propagować "kartę familijną" m.in. wśród rodziców, chcących wyposażyć w kartę kredytową swoje pociechy wyjeżdżające na wakacje. Liczy także na wzrost zainteresowania kartami partnerskimi, które mogą być oferowane jako karty dodatkowe w ramach funkcji "karty familijnej".
Karty kredytowe Banku BPH należą do najnowocześniejszych produktów finansowych, które wyróżnia: 55-dniowy okres nieoprocentowanego kredytu, pełna odpowiedzialność banku za nieuprawnione transakcje, szeroki bezpłatny pakiet ubezpieczeń, program rabatowy "Z kartą taniej", dający zniżki do 20% w ponad 800 punktach na terenie całego kraju, oraz możliwość dokonywania przelewów z rachunku karty na dowolny rachunek.
Druga nowość będzie dostępna w placówkach Banku BPH od połowy czerwca br. Jest to nowy rodzaj karty płatniczej - preembosowana, niespersonalizowana karta Maestro Sezam, która pod względem funkcjonalności jest takim samym produktem kartowym, jak obecnie wydawana do rachunków karta podstawowa Sezam Maestro. Nową kartę klient może uzyskać od ręki w dowolnym Oddziale Banku BPH (np. w trakcie przebywania poza miejscem zamieszkania).
Nieoznaczone nazwiskiem posiadacza karty Maestro Sezam mogą być szczególnie przydatne w sytuacji, gdy karta została zatrzymana przez bankomat lub obsługę w sklepie, lub zastrzeżona w wyniku np. kradzieży, czy zgubienia, kiedy potrzebny jest duplikat posiadanej karty, bądź ekspressowe wydanie karty. Na życzenie klienta może to być pierwsza karta debetowa do nowo otwartego konta osobistego.
Nowe karty są aktywowane w ten sam sposób, jak każda inna karta płatniczą - przez dokonanie jakiejkolwiek operacji z użyciem kodu PIN. Będą wydawane na dwa lata.