Klienci nie mają wyboru. Karta Moja Biedronka musi być wyrobiona od nowa

Biedronka ma ważną informację w sprawie swojej karty lojalnościowej. Okazuje się, że karta Moja Biedronka musi zostać wyrobiona od nowa przez część klientów. To konieczne w szczególnej sytuacji.

Biedronka informuje klientów o konieczności wyrobienia nowej karty Moja Biedronka. Osoby, które zgubiły swój egzemplarz, kartę lojalnościową muszą wyrobić kompletnie od nowa.

Jak uzyskać kartę Moja Biedronka?

Wyrobienie karty Moja Biedronka jest bardzo proste. Dostać może ją każdy klient, wystarczy poprosić kasjera. Musimy podać jedynie kilka danych, na podstawie których założone zostanie konto:

Reklama
  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu. 

Po założeniu konta klientowi wydana zostaje plastikowa karta Moja Biedronka w rozmiarze dowodu osobistego, do której dołączone są dwie mniejsze kopie (tzw. breloki).

Czy aplikacja w Biedronce to to samo, co karta?

Dyskont na swojej oficjalnej stronie wskazuje, że karta Moja Biedronka to główny element programu lojalnościowego dla klientów sieci. Aplikacja to natomiast dodatkowy element. Znajduje się w niej wirtualny odpowiednik karty.

Zgubiłem kartę Moja Biedronka. Co robić?

Zgubienie karty Moja Biedronka może doprowadzić do sytuacji, w której nieuczciwy znalazca skorzysta z naszych zniżek. Zdarza się też odwrotnie - sami możemy znaleźć należącą do kogoś innego kartę.

W tych przypadkach mamy dwa wyjścia: 

  1. kontakt z Biurem Obsługi Klienta i postępowanie wedle wytycznych,
  2. zwrócenie się do kierownictwa najbliższego sklepu sieci i przekazanie znalezionej karty Moja Biedronka.

- W przypadku utraty lub znalezienia karty Moja Biedronka należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (email: bok@biedronka.eu oraz tel. 800 080 010 lub 22 205 33 00) lub zwrócić ją osobie z kierownictwa najbliższego sklepu sieci Biedronka. W ten sposób zminimalizujemy ryzyko nieuprawnionego korzystania z rabatów przysługujących użytkownikom programu Moja Biedronka - tłumaczy dyskont w odpowiedzi udzielonej Interia Biznes.

Zgubiłeś kartę Moja Biedronka? Konieczne wyrobienie od nowa

Jeśli zgubimy lub zniszczymy kartę Moja Biedronka, nie dostaniemy następnej na te same dane. Po stracie kolejny fizyczny egzemplarz musimy wyrobić na nowo.

Ponowne wydanie karty Moja Biedronka wymaga także założenia nowego konta. Możemy wykorzystać to samo imię i numer telefonu, ale musimy podać inny adres e-mail. W wypadku utraty karty lojalnościowej, konieczne może być więc utworzenie nowej poczty elektronicznej.

Przemysław Terlecki

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: karta moja biedronka | Biedronka | klienci | zakupy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »