Klienci nie mają wyboru. Karta Moja Biedronka musi być wyrobiona od nowa
Biedronka ma ważną informację w sprawie swojej karty lojalnościowej. Okazuje się, że karta Moja Biedronka musi zostać wyrobiona od nowa przez część klientów. To konieczne w szczególnej sytuacji.
Biedronka informuje klientów o konieczności wyrobienia nowej karty Moja Biedronka. Osoby, które zgubiły swój egzemplarz, kartę lojalnościową muszą wyrobić kompletnie od nowa.
Wyrobienie karty Moja Biedronka jest bardzo proste. Dostać może ją każdy klient, wystarczy poprosić kasjera. Musimy podać jedynie kilka danych, na podstawie których założone zostanie konto:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu.
Po założeniu konta klientowi wydana zostaje plastikowa karta Moja Biedronka w rozmiarze dowodu osobistego, do której dołączone są dwie mniejsze kopie (tzw. breloki).
Dyskont na swojej oficjalnej stronie wskazuje, że karta Moja Biedronka to główny element programu lojalnościowego dla klientów sieci. Aplikacja to natomiast dodatkowy element. Znajduje się w niej wirtualny odpowiednik karty.
Zgubienie karty Moja Biedronka może doprowadzić do sytuacji, w której nieuczciwy znalazca skorzysta z naszych zniżek. Zdarza się też odwrotnie - sami możemy znaleźć należącą do kogoś innego kartę.
W tych przypadkach mamy dwa wyjścia:
- kontakt z Biurem Obsługi Klienta i postępowanie wedle wytycznych,
- zwrócenie się do kierownictwa najbliższego sklepu sieci i przekazanie znalezionej karty Moja Biedronka.
- W przypadku utraty lub znalezienia karty Moja Biedronka należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (email: bok@biedronka.eu oraz tel. 800 080 010 lub 22 205 33 00) lub zwrócić ją osobie z kierownictwa najbliższego sklepu sieci Biedronka. W ten sposób zminimalizujemy ryzyko nieuprawnionego korzystania z rabatów przysługujących użytkownikom programu Moja Biedronka - tłumaczy dyskont w odpowiedzi udzielonej Interia Biznes.
Jeśli zgubimy lub zniszczymy kartę Moja Biedronka, nie dostaniemy następnej na te same dane. Po stracie kolejny fizyczny egzemplarz musimy wyrobić na nowo.
Ponowne wydanie karty Moja Biedronka wymaga także założenia nowego konta. Możemy wykorzystać to samo imię i numer telefonu, ale musimy podać inny adres e-mail. W wypadku utraty karty lojalnościowej, konieczne może być więc utworzenie nowej poczty elektronicznej.
Przemysław Terlecki