Reklama

Koncerny samochodowe kuszą kierowców

Obniżki po kilkanaście tysięcy złotych, promocyjna sprzedaż bez VAT, nieoprocentowane kredyty to sposoby, jakie stosują producenci samochodów by przyciągnąć klientów - informuje "Rzeczpospolita".

Na wsparcie sprzedaży koncerny przeznaczają coraz większe kwoty. Rekordzistką jest Toyota, która chce wydać aż miliard dolarów. Hojne są także inne firmy - Opel, Fiat, Peugeot, Citroen czy Ford proponują w europejskich salonach po kilka tysięcy euro rabatu.

Sprzedaż leci na łeb, na szyję również w Polsce.

Od stycznia do końca maja tego roku spadła ona w porównaniu z 2009 rokiem o 8,4 proc. W maju spadliśmy w europejskim rankingu sprzedaży samochodów z ósmego miejsca na dziewiąte.

Dlatego i w Polsce sypnęło obniżkami.

Reklama

Citroen wprowadził 5 tys. zł premii na model C1, o 7 tys. zł mniej kosztuje renault megane, o 21 tys. zł staniały chevrolety captiva.

Czy może być jeszcze taniej? Raczej nie, bo branża już obniżyła marże do minimalnego poziomu.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »