Reklama

Lufthansa Group planuje umocnienie pozycji na połączeniach z i do Krakowa

* Lufthansa świętuje 10 lat obecności w Krakowie * Wzrost liczby pasażerów Lufthansy z/do Krakowa * Dalszy wzrost oferowanej liczby miejsc w 2014 roku z nowym, codziennym wieczornym połączeniem do Frankfurtu * Podwojona liczba miejsc na połączeniach Austrian Airlines do Wiednia z rozpoczęciem letniego rozkładu * Połączenia Brussels Airlines do Brukseli od 27 czerwca br.

Lufthansa świętuje dziesięciolecie operacji w Krakowie wprowadzając nowe, codzienne wieczorne połączenie do Frankfurtu, zwiększając liczbę przewożonych pasażerów i oferowanych miejsc. 375 395 pasażerów przewiezionych na trasach do i z Krakowa oznacza 2-proc. wzrost Lufthansy w regionie. W tym samym czasie, Lufthansa Group przewiozła ponad 410 000 pasażerów na trasach z Krakowa do Niemiec. W ciągu pierwszych dwóch miesięcy roku 2014, liczba pasażerów Lufthansy podróżujących do i z Krakowa wzrosła o kolejnych 14 proc.

Reklama

W ubiegłym roku przewoźnik przywitał na swoich rejsach z i do Polski 1 483 586 pasażerów - nieco więcej niż rok wcześniej. W tym samym okresie liczba pasażerów podróżujących ze wszystkimi przewoźnikami Lufthansa Group wyniosła w Polsce 1 812 238. Polska weszła do pierwszej ósemki europejskich krajów, w których Lufthansa przewiozła największą liczbę pasażerów.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z dalszego wzrostu w Krakowie. Potwierdza to, że nasz produkt jest doceniany przez pasażerów w regionie. W 2013 roku z Krakowa wyruszyło z Lufthansą prawie 400 tysięcy podróżnych. Udział w rynku Lufthansy wśród przewoźników tradycyjnych wynosi ok. 50 proc. Polska jest dla nas priorytetowym rynkiem i jednym z niewielu krajów europejskich, w którym liczba oferowanych miejsc wzrośnie ponad proporcjonalnie w 2014 roku - powiedział Bart Buyse, dyrektor generalny Lufthansy w Polsce.

Lufthansa współpracuje z ponad 500 firmami w Małopolsce w ramach programu "Partner Plus Benefit", dzięki czemu jest naturalnym przewoźnikiem pierwszego wyboru jeśli chodzi o podróże służbowe. Kraków jest ważnym ośrodkiem biznesowym dla przewoźnika. Lufthansa jako jedyna linia międzynarodowa przykładała w ostatnich latach tak dużą wagę do rozwoju w polskich regionach i dzięki temu cieszy się tu wiodącą pozycją.

Lufthansa zwiększy liczbę oferowanych miejsc w 2014 roku z Krakowa o 21 proc. W całej Polsce wzrost wyniesie do 30 proc., również dzięki nowemu, wieczornemu połączeniu z Krakowa do Frankfurtu.

Także dwaj kolejni przewoźnicy Lufthansa Group, rozwijają swoją działalność w Małopolsce. Austrian Airlines - obecny w Krakowie od listopada 1994 - podwoi od 30 marca liczbę połączeń do Wiednia, uruchamiając nowe, codzienne połączenie wieczorne. Brussels Airlines powróci do Krakowa z czterema rejsami tygodniowo do Brukseli, począwszy od 14 czerwca. Łączna liczba połączeń Lufthansa Group z Krakowa w letnim rozkładzie wyniesie 69 tygodniowo, co oznacza, że jest to największa grupa lotnicza obecna w Kraków Airport.

Podczas tegorocznych targów ITB w Berlinie, Lufthansa zaprezentowała swoją nową Klasę Ekonomiczną Premium. Nowa klasa podróży będzie dostępna od listopada 2014, a rezerwacji można będzie dokonywać już od maja. Pierwsze połączenia obsłużą Boeingi B747-8. Nowe fotele będą instalowane stopniowo na pokładach całej międzykontynentalnej floty Lufthansy w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Lufthansa zaplanowała na rok 2014 szereg działań - prócz trwającego już montażu nowego wyposażenia we wszystkich rodzajach maszyn, Lufthansa będzie także podkreślać jeszcze wyższą jakość oraz zrozumienie potrzeb pasażerów przez wyróżniający się serwis i gościnność. Będzie to największa w ostatnich latach inicjatywa przewoźnika związana z obsługą pasażerów.

Opr. KM

Kliknij i pobierz darmowy program PIT 2013

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »