Lux-Med zwiększył sprzedaż o 39 proc.

Lux-Med w pierwszym półroczu 2007 roku zwiększył sprzedaż o 39 proc. wobec pierwszego półrocza 2006 roku, do 64,5 mln zł. W kolejnych miesiącach dynamika sprzedaży rzędu 30 proc. powinna być utrzymana - poinformowała Anna Rulkiewicz z zarządu spółki. W 2009 roku Lux-Med chce uruchomić szpital.

Lux-Med w pierwszym półroczu 2007 roku zwiększył sprzedaż o 39 proc. wobec pierwszego półrocza 2006 roku, do 64,5 mln zł. W kolejnych miesiącach dynamika sprzedaży rzędu 30 proc. powinna być utrzymana - poinformowała Anna Rulkiewicz z zarządu spółki. W 2009 roku Lux-Med chce uruchomić szpital.

- W najbliższych miesiącach takie tempo (ok. 30 proc.) wzrostu sprzedaży powinno zostać utrzymane - poinformowała Anna Rulkiewicz członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu Lux-Med.

Spółka podała też w komunikacie, że wzrostowi sprzedaży towarzyszy rozwój sieci klinik i na jesieni tego roku Lux-Med chce uruchomić ósmą w Warszawie placówkę - na Pradze Południe.

Będzie to wieloprofilowa klinika o powierzchni ok. 1400 m kw. z około 30 gabinetami, pełnym modułem medycyny pracy, wydzielonymi poradniami dla dzieci zdrowych i chorych oraz pracownią RTG.

Reklama

Wkrótce też nowe, kolejne kliniki Lux-Med chce otworzyć w Krakowie i Trójmieście.

Lux-Med będzie też rozbudowywał istniejące placówki. Między innymi jeszcze w trzecim kwartale tego roku rozbudowana zostanie klinika na warszawskiej Pradze Północ oraz klinika przy al. KEN na Ursynowie w Warszawie.

Lux-Med planuje też rozpocząć działalność szpitalną w 2009 roku, a plany te popiera nowy inwestor spółki - fundusz Mid Europa Partners.

"Plany rozwoju popiera nowy inwestor, Mid Europa Partners, dzięki któremu proces otwierania nowych klinik ulega znacznemu przyspieszeniu. Nowy właściciel potwierdził zainteresowanie realizacją przygotowanego już planu budowy szpitala. Placówka ma rozpocząć działalność w 2009 roku" - podała spółka w komunikacie.

Lux-Med, który istnieje od 1992 roku, jest jedną z największych prywatnych firm medycznych w Polsce z siecią 14 klinik w 7 największych miastach kraju (Warszawa, Gdańsk, Łódź, Poznań, Wrocław, Kraków i Katowice). Firma współpracuje też z ponad 470 partnerskimi firmami medycznymi w całej Polsce.

Lux-Med oferuje kompleksową opiekę medyczną klientom indywidualnym i korporacyjnym. Obecnie spółka obsługuje ponad 1300 przedsiębiorstw, ma około 220 tysięcy klientów objętych stałymi umowami opieki medycznej.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: proca | Lux Med | LUX | klinika
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »