Możesz wycisnąć więcej z ebiznesu! Revenue Trends 2012

16-17 kwietnia 2012 r. NoNoobs.pl zaprasza na pierwszą konferencję z cyklu Revenue Trends (http://www.revenuetrends.pl/program) poświęconą skutecznym metodom zwiększania przychodów dzięki nowym technologiom. Będziemy się skupiać na reklamie, social media, mobile, ecommerce oraz na branży wydawniczej. W programie m. in. rozmowa Tomasza Józefackiego i Łukasza Wejcherta - byłych szefów największych polskich graczy internetowych oraz gościa specjalnego Tomasa Belli (CEO Piano Media).

- Pierwszy dzień konferencji poświęciliśmy aktualnej sytuacji w branży online, modelom biznesowym, które w kontekście ogromnych zmian zachodzących na rynku, wymagają modyfikacji i wymuszają poszukiwanie nowych źródeł przychodu - mówi Agnieszka Świtkowska, współzałożycielka NoNoobs.pl SA.

Konferencję otworzy prezentacja Andrzeja Garapicha (prezes PBI) przedstawiająca sekrety badania Megapanel PBI/ Gemius za 2011- czyli ciekawe analizy trendów i zjawisk, które dostrzegają wyłącznie baczni obserwatorzy Megapanelu, a ewolucję modeli przychodowych w internecie od 1995 r. do 2020 r. przeanalizuje dr Marek Jerzy Minakowski (publicysta, Tek24.pl).

Reklama

O warunkach inwestowania w Polsce, pozyskiwaniu funduszy na nowe projekty oraz nowatorskich modelach biznesowych, którymi pochwalić się mogą startupy będą rozmawiali Mariusz Jarzębowski (główny doradca ds. innowacji i przedsiębiorczości, demosEUROPA Centrum Strategii Europejskiej) oraz Krzysztof Kowalczyk (partner zarządzający, HardGamma Ventures). W jaki sposób dywersyfikują przychody najwięksi gracze na rynku? - to tematy wystąpień Krzysztofa Dobrzyńskiego (head of social ads and application department NK.pl) oraz Tomasza Nowaka (dyrektor operacyjny Zumi, Onet.pl ). Jak wielki jest potencjał leży w danych i w jaki sposób je monetyzować opowie Maciej Wicha (dyrektor ds. transakcji i usług w segmencie Internet, Agora).

W jaki sposób wydawcy mogą zarabiać na treściach w internecie? Czy czytelnicy chcą płacić za treści, które dotychczas były dostępne bez ograniczeń? Czy słowacki system do zarzadzania płatnymi treściami internetowymi przyjmie się w innych krajach? To kluczowe pytania z wystąpienia Tomasa Belli (CEO Piano Media).

Artur Banach (prezes zarządu, Netsprint.pl) oraz Łukasz Ciechanek (new business director, sieć ContentStream) zaprezentują narzędzia do content marketingu i rekomendacji treści Outbrain i ContentStream, które umożliwiają zaoferowanie wartości dodanej czytelnikom i zarazem zarabianie.

Przychody reklamowe rosną, przychody z ecommerce również, jednak graczy rynkowych przybywa jeszcze szybciej. Pojawiają się nowe kanały przychodowe i modele biznesowe, błyskawicznie rosnący Groupon oraz setki jego klonów pokazują, że nawet w sprzedaży można być innowacyjnym. Warto się uczyć od graczy rynkowych, którzy mają już spory dorobek oraz od tych, którzy wdrażają z sukcesem nowe strategie. Dla każdej firmy przecież kluczowe są przychody i to właśnie ten temat jest motywem przewodnim Revenue Trends 2012 - Dariusz Sokołowski, współzałożyciel NoNoobs.pl SA.

Drugi dzień konferencji rozpoczniemy prezentacją o innowacyjnych modelach biznesowych i przychodowych oraz strategii dla technologicznych startupów, którą przedstawi Marek Borzestowski (partner GIZA Venture Capital). Kolejne wystąpienie dotyczyć będzie wykorzystania możliwości otwartego API operatora jako nowej metodzie zarabiania na mobilnym ekosystemie - Jakub Weber (head of value added services marketing and content management unit, PTC) oraz Jakub Probola (kierownik działu innowacyjności, T-Mobile Polska).

W bloku tematycznym dotyczącym ecommerce, usług oraz płatnych treści zaprezentowane zostaną min. wyniki badań klientów sklepów internetowych - przeprowadzone przez Gemius - Krzysztof Łopuszyński, oraz bardziej i mniej znane modele generowania przychodu w ecommerce Tomasz Karwatka (prezes Divante).

Na konferencji Revenue Trends nie zabraknie także wystąpień poświęconych reklamie i omówieniu wyzwań i zjawisk, które można zaobserwować na naszym rynku - Raport mniejszości czyli kto naprawdę rządzi na polskim rynku reklamy internetowej i top 5 polskich ściem w mediach interaktywnych (edition 2012 ad) przedstawią Michał Kreczmar (dyrektor ds. rozwoju produktu reklamowego Agora - Gazeta.pl) i Przemysław Bartkowiak (president & founder, Revenue Alley)

Revenue Trends 2012 to spotkanie dedykowane przedsiębiorcom internetowym chcącym stale zwiększać zwrot z inwestycji we własny biznes. W trakcie 2 dniowej konferencji specjaliści i praktycy przedstawią różne strategie generowania przychodów, pokażą narzędzia wspierające zwiększenie zysków z rynku internetowego i mobilnego. Na konferencji Revenue Trends 2012 poznasz najnowsze trendy rynkowe, które mają szansę zdominować branżę internetową. "O kasie bez owijania w bawełnę"- tak konkretnie sprecyzowanego tematu konferencji jeszcze nie było:.

Więcej o konferencji: http://www.revenuetrends.pl

Program RT 2012: http://www.revenuetrends.pl/program

Rejestracja na konferencję: http://www.revenuetrends.pl/rejestracja-na-konferencje

Rada programowa: http://www.revenuetrends.pl/rada-programowa

Prelegenci: http://www.revenuetrends.pl/prelegenci

NoNoobs.pl SA.(www.nonoobs.pl)

Prowadzi działalność w zakresie organizacji konferencji i targów tematycznych związanych z nowymi technologiami. Spółka zamierza również uruchomić serwis informacyjno-społecznościowy skierowany do branży internetowej. Tematyka witryny obejmować będzie takie zagadnienia, jak internet, e-commerce, reklama internetowa, social media oraz finansowanie biznesów internetowych. Spółka zrealizowała z sukcesem konferencję i raport Game Industry Trends 2011, Generation Mobile 2012 a w najbliższym czasie planuje Revenue Trends.

Biznes INTERIA.PL jest już na Facebooku. Dołącz do nas i bądź na bieżąco z informacjami gospodarczymi

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: 2012 | ecommerce | social media
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »