mPunkt Cyfrowego Polsatu rozpoczął sprzedaż usług P4

P4 podpisał na początku lipca umowę z należącym do Cyfrowego Polsatu mPunktem zwiększając sieć sprzedaży usług Play do 1.000 punktów - podał na swoim blogu rzecznik prasowy operatora telekomunikacyjnego Marcin Gruszka.

"Dzięki nawiązaniu tej współpracy Play powiększyło swoją sieć sprzedaży o 146 punktów, w których klienci mogą zakupić ofertę abonamentową z rynku prywatnego i biznesowego, Mixtura i Play Fresh z wyłączeniem oferty utrzymaniowej i internetu. Obecnie sieć P4 posiada zatem już 1.000 punktów sprzedaży" - napisał rzecznik.

Cyfrowy Polsat kupił w 2009 roku 45 proc. udziałów w spółce posiadającej trzeciego pod względem wielkości dystrybutora usług telefonii mobilnej w Polsce. W maju 2010 zwiększył swoje zaangażowanie do 94 proc.

Reklama

mPunkt oferuje obecnie produkty i usługi Cyfrowego Polsatu. Wcześniej sprzedawał usługi Polkomtela, ale pod koniec 2009 roku Polkomtel wypowiedział mu umowę agencyjną.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Cyfrowy Polsat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »