"Nie bój się błądzić. Tajemnice sukcesu Jeffa Bezosa"

Jeff Bezos
Jeff Bezos AFP

Liczy się pomysł

Drzwi do sukcesu otwierają się dla jednostek pomysłowych, samodzielnych i niekonwencjonalnych. W Amazonie takie przykłady można mnożyć. Mamy na koncie wiele porażek, co więcej - nie mam wątpliwości, że jeśli upaść, to tylko w Amazonie. Jesteśmy w tym dobrzy. Stoi za nami ogromne doświadczenie.

Moja droga od funduszu hedgingowego do księgarni internetowej

„Nie bój się błądzić. Tajemnice sukcesu Jeffa Bezosa” front okładki
„Nie bój się błądzić. Tajemnice sukcesu Jeffa Bezosa” front okładkimateriały prasowe
Początkowo osobiście woziłem przesyłki na pocztę. Dziś wydaje się to mało prawdopodobne, ale zajmowałem się dostawą przez kilka lat. W pierwszych miesiącach pako­waliśmy przesyłki własnoręcznie, klęcząc na twardym betonie.
Nazwa firmy: Amazon, oferująca największy wybór książek na Ziemi, nawiązuje do najdłuższej rzeki na Ziemi. Pierwszym pomysłem była Cadabra.
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?