"Nie widziałem reklamy to znaczy, że jej nie było" - IAB Polska obala mity reklamy internetowej
"W internecie jest już tak dużo reklam, że ich już nie widać", "Nie widziałem reklamy to znaczy że jej nie było", "Najważniejszy jest koszt dotarcia". Grupa robocza Brand Advertising Online działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska stworzyła cykl filmów "Pogromcy mitów reklamy online" mających na celu w przystępny sposób zaprezentować działanie reklamy w internecie i rozliczyć się z mitami na jej temat.
Grupa Robocza Brand Advertising Online zdecydowała pokazać jakie błędy może popełniać początkujący e-marketer oraz na co musi zwrócić uwagę by nie popełniać ich ponownie.
Powstał cykl filmów, które mają na celu w sposób przyjazny obalić mity związane z reklamą internetową oraz wskazanie na czym szczególnie należy skupić się, wybierając internet jako medium reklamowe.
- Postanowiliśmy obalić mity dotyczące reklamy internetowej - mówi Krzysztof Beniowski, szef grupy roboczej Brand Advertising. - Zebraliśmy te, które pojawiają się najczęściej w naszych rozmowach z marketerami rozpoczynającymi działalność w internecie. Mamy nadzieję, że te rzeczowe wyjaśnienia w przystępnej formie pomogą im lepiej zarządzać swoją obecnością online.
Bohaterem filmów jest Pan Zenek - przedsiębiorca rozpoczynający - w dość nieudolny sposób - promocję swojego produktu w internecie. Na szczęście każda jego wątpliwość zostaje natychmiast rozwiana dzięki interwencji eksperta. Dowiadujemy się m.in: jak ważne jest sprecyzowanie grupy docelowej, celu kampanii oraz dopasowanie przekazu.
Zapraszamy do zapoznania się z pierwszym z cyklu filmów "Pogromcy mitów reklamy online".
Wszystkie filmy będzie można znaleźć na stronie www IAB Polska oraz na oficjalnym kanale YouTube IAB Polska: www.YouTube.com/IABPolska
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze