Reklama

Od lat topnieje publiczność TV Trwam

TV Trwam od sześciu lat - z roku na roku - notuje spadki widowni. Stację w każdej minucie ogląda teraz 5,5 tys. widzów, a jej odbiorcami są w zdecydowanej większości osoby starsze - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

TV Trwam nadaje satelitarnie od 12 czerwca 2003 roku, ale monitorowana jest przez instytut Nielsen Audience Measurement dopiero od początku 2006 roku. Wtedy jej średnia oglądalność minutowa wynosiła niemal 9 tys. widzów, co przekładało się na 0,15 proc. udziału w rynku. W kolejnych latach widownia kanału o. Tadeusza Rydzyka topniała, w ub.r. wyniosła już tylko 6 tys. osób (0,10 proc. udziału).

Sprawdź bieżące informacje z rynku mediów na stronach Biznes INTERIA.PL

W tym roku mimo wzmożonej aktywności widzów stacji i polityków, związanej z nieprzyznaniem jej miejsca na multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej popularność TV Trwam jeszcze spadła. W okresie od 1 stycznia do 22 kwietnia br. wyniosła 5,5 tys. widzów przy udziale na poziomie 0,08 proc.

Reklama

TV Trwam

W 2006 roku chociaż na minutę TV Trwam włączyło w sumie ponad 8,1 mln widzów, a w ub.r. roku program stacji obejrzało łącznie 3,37 mln osób, zaś pierwszych niecałych czterech miesiącach br. - 1,79 mln. Jak udało nam się nieoficjalnie ustalić zasięg techniczny TV Trwam w tym okresie wcale nie zmienił się jakoś znacznie. W marcu 2006 roku kanał docierał do 30,5 proc. gospodarstw domowych w Polsce, a w marcu br. do 28,7 proc.

Jan Dworak, przewodniczący KRRiT, powiedział dzisiaj rano w TOK FM, że TV Trwam to dopiero 66. wybór Polaków.

Opr. KM

Więcej w Wirtualnychmediach.

Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i bądź na bieżąco z informacjami gospodarczymi

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »