Ofensywa Totalizatora Sportowego

Totalizator Sportowy chce sprzedawać swoje zakłady w sieciach handlowych - informuje "Puls Biznesu".

Narodowy monopolista w zakresie gier liczbowych i loterii pieniężnych odczuwa ostatnio spadek zainteresowania amatorów wysokich wygranych.

Przychody przedsiębiorstwa obniżyły się w I kw. 2010 r. o prawie 20 proc. w porównaniu do I kw. 2009 r.

Jednym ze sposobów na poprawienie sytuacji finansowej ma być współpraca z sieciami handlowymi, polegająca na sprzedaży zakładów w kasach.

Zainteresowanie jest duże i Totalizator prowadzi już negocjacje z kilkoma dużymi partnerami - dowiaduje się "Puls Biznesu".

Reklama
INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: puls | sportowe | Puls Biznesu | totalizator | ofensywa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »