Oglądalność TVN w czerwcu spadła r/r do 11,5 proc. z 15,1 proc.

- Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w czerwcu 2012 roku do 11,5 proc. z 15,1 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

 - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w czerwcu 2012 roku do 11,5 proc. z 15,1 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w czerwcu 2012 r. spadł do 12,2 proc. z 14,8 proc. rok wcześniej, udział TVP1 wzrósł do 18,9 proc. z 16,2 proc., a TVP2 wzrósł do 13,8 proc. z 13,2 proc.

W czerwcu 2012 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 11,5 proc. z 16,2 proc. rok wcześniej. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 13,3 proc. z 17,0 proc., TVP1 zwiększyła udział do 16,8 proc. z 12,8 proc., a udział TVP2 wzrósł do 12,5 proc. z 11,4 proc.

Reklama

W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w czerwcu 2012 roku była TVP1 z udziałem 15,8 proc., wobec 10,3 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był TVN, którego udział spadł do 13,0 proc. z 19,7 proc., na trzecim TVP2 z udziałem 11,5 proc. wobec 9,2 proc., a na czwartym Polsat z udziałem 11,2 proc. wobec 14,0 proc.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: proca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »