Reklama

Operator wprowadzał klientów w błąd. Ma zapłacić 4 500 000 zł

Blisko 4 i pół miliona złotych kary na Polkomtel. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że operator telefonii komórkowej wprowadzał konsumentów w błąd.

Dorota Grudzień-Barbachowska z UOKiKu wyjaśnia, że karę nałożono za reklamy telefonii prepaid 36,6 oraz Simplus. Konsumentów informowano, że cena połączenia do wszystkich sieci wynosiła 29 groszy za minutę, podczas, gdy do sieci Play była wyższa.

Wprawdzie Polkomtel informował, że oferta nie dotyczy P4, ale w sposób łatwy do przeoczenia - uznał Urząd.

Informacja o koszcie połączenia 29 groszy do wszystkich sieci wprowadzała w błąd również dlatego, że cena obowiązywała do maksymalnie 36 numerów, a warunkiem było ich odpłatne ustawienie na koncie użytkownika.

Reklama

Decyzja o nałożeniu kary nie jest prawomocna, a Polkomtel może się od niej odwołać do sądu.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »