Peruwiańska cola podbija rynki wschodzące

Sprzedając ponad 700 milionów litrów napojów rocznie Kola Real jest prawdziwym potentatem na wielu rynkach wschodzących. Firma weszła na arenę walki pomiędzy wielkimi koncernami po cichu... i odniosła sukces na polach, na których nie udało się to globalnym potentatom.

Sprzedając ponad 700 milionów litrów napojów rocznie Kola Real jest prawdziwym potentatem na wielu rynkach wschodzących. Firma weszła na arenę walki pomiędzy wielkimi koncernami po cichu... i odniosła sukces na polach, na których nie udało się to globalnym potentatom.

W 25. rocznicę powstania firmy, model biznesowy Koli Real jest skarbnicą, z której czerpią dzisiejsi wykładowcy uczelni ekonomicznych.

Firma została założona przez Eduardo Ananosa i jego syna po tym, jak uciekli ze swojego domu w Ayacucho zajętego przez Komunistyczną Partię Peru - Świetlisty Szlak (Sendero Luminoso, maoistowską organizację partyzancką posługującą się metodami terrorystycznymi).

Reklama

W czasie szalejącej wojny domowej dostrzegli swoją szansę.

Cały biznes opierał się na bardzo konkretnym założeniu: produkty dystrybuowano głównie w ubogich obszarach wiejskich, nie w wielkich miastach.

Źródło: CNN Newsource/x-news

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Dowiedz się więcej na temat: firma | Cola | rynki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »