Płatna telewizja - 27 procent klientów myślało o rezygnacji

Jak wynika z "Projektu cyfrowizja II", badania agencji mediowej MEC, 27 proc. klientów myślało w ostatnim roku o rezygnacji z płatnej telewizji - informuje "Gazeta Wyborcza".

Dziś płatną telewizję w Polsce ma 66 proc. z 13,5 mln gospodarstw domowych, prawie 10 proc. mniej niż kilka lat temu.

Największym graczem na rynku jest Cyfrowy Polsat z 3,5 mln klientów. Dalej plasują się NC+ z blisko 2,1 mln abonentów i UPC z 1,2 mln.

Wśród badanych, którzy w ciągu ostatniego roku porzucili płatną telewizję, ponad połowa jako główny powód podaje atrakcyjność oferty bezpłatnej naziemnej telewizji.

Dla blisko 50 proc. decydująca była cena.

Więcej w "Gazecie Wyborczej".

PAP
Dowiedz się więcej na temat: telewizja
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »