Reklama

Poczta Polska zawarła dwuletnią umowę z Cainiao Network

Poczta Polska zawarła dwuletnią umowę z Cainiao Network, dostawcą ponad 90 proc. zamówień z AliExpress do Polski i na świecie - poinformowała w środę polska spółka.

Jak podała spółka, dzięki porozumieniu polscy klienci zamawiający towary z Chin, będą mogli otrzymać paczkę po 15 dniach od złożenia zamówienia na globalnej platformie sprzedażowej; a pod drzwi po 2 dniach od momentu pojawienia się jej na terenie naszego kraju.

Zdaniem prezesa Poczty Polskiej Tomasza Zdzikota jednym z filarów nowej strategii spółki jest zwiększenie udziału w rynku KEP, zwłaszcza w rynku transgranicznym.

- Zgodnie z przyjętymi założeniami, naszym celem do 2024 r. jest podwojenie przychodów spółki z przesyłek kurierskich, uwzględniając zwłaszcza sektor e-commerce. Rozwój współpracy z kluczowymi partnerami na tym rynku, takimi jak platforma AliExpress czy Cainiao Network, to jedno z najważniejszych działań realizowanych przez Pocztę Polską w tym obszarze działalności biznesowej - wskazał.

Reklama

Poczta Polska jest jedynym dostawcą w kanale door-to-door dla usługi AliExpress.

PP jest największym operatorem na rodzimym rynku - zatrudnia blisko 80 tys. pracowników, jej sieć obejmuje 7,6 tys. placówek, filii i agencji pocztowych. 

Rozlicz PIT online już teraz lub pobierz darmowy program

Dowiedz się więcej na temat: Poczta Polska SA | AliExpress | przesyłki

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »