Reklama

Pół miliona w trzy minuty! Sport-up 2018

Prawie 40 firm zgłosiło się do konkursu na najlepszy sportowy start-up roku. To pierwsza taka inicjatywa w tej branży w Polsce. 25 stycznia podczas II Kongresu Szlachetnej Paczki w Krakowie dziesięciu finalistów powalczy o nagrody wartości 500 tys. zł. Swoje pomysły na nowatorskie połączenie sportu przedstawią podczas pitchingów, czyli krótkich, trzyminutowych prezentacji, które zadecydują o ich przyszłości.

- Poprzez konkurs Sport-up chcemy wesprzeć innowacyjne pomysły i przyczynić się do rozwoju branży sportowej w Polsce. Siła tkwi w młodych firmach, które ogranicza tylko ich kreatywność. To właśnie tam rodzą się najciekawsze idee - mówi Wojciech Szaniawski, prezes Arskom Group, która wspólnie z marką Runmageddon ufundowała nagrody w konkursie. - Zależy nam, by pomóc najlepszym młodym przedsiębiorcom z impetem wejść na trudny i konkurencyjny rynek sportowy - dodaje.

Każdy zgłoszony projekt został poddany wnikliwej ocenie specjalistów. W jury konkursu znaleźli się: twórca sukcesu marki Runmageddon, Jaro Bieniecki, lider hub:rum, inkubatora innowacyjności Deutche-Telecom, Jakub Probola, dyrektor kreatywny Szlachetnej Paczki, Jakub Marczyński oraz ekspert ds. personal brandningu i marketingu sportowego, Wojciech Szaniawski. Z 37 aspirujących firm jury wybrało dziesięć:

Reklama

- 2sport

- Chaliso

- Dreamfit

- FightStatApp

- Gymeo

- Level X

- NRGBox

- Real Soccer Manager

- Rezerwuj sport

- Shape Care

Każda z nich dostanie trzy minuty, by podczas pitchingu na scenie II Kongresu Szlachetnej Paczki przekonać jurorów, że to właśnie jej pomysł zasługuje na nagrodę.

Na zwycięzcę czekają świadczenia o wartości 300 tys. zł (za II miejsce świadczenia o wartości 150 tys. zł, za III - 50 tys. zł). Wśród nich m.in. szkolenia, przeprowadzenie kampanii marketingowej, publikacje prasowe, obecność na eventach Rumnageddonu i doradztwo biznesowe.

Konkurs będzie też okazją do szerszej dyskusji o podniesieniu jakości usług świadczonych w sektorze sportowym.

Więcej o wydarzeniu i II Kongresie Szlachetnej Paczki przeczytasz TUTAJ. Są jeszcze wolne miejsca. Dochód ze sprzedaży biletów jest przeznaczony na działalność Szlachetnej Paczki.

Dowiedz się więcej na temat: Szlachetna Paczka

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »