Polsat pozostaje liderem
W dniach 15-21 sierpnia tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat.
Udział ten wyniósł 16,67 proc., co daje około 33,12 ln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 14,58 proc., czyli wpływami rzędu 28,96 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 20,24 mln zł, czyli niewiele ponad 10-proc. udziałem.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły blisko 16,5 mln zł, co daje 8,32-proc. udział.
Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 7,12 mln zł. Oznacza to, że miała ona ok. 3,58 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 198,7 mln zł wobec 192,7 mln zł tydzień wcześniej.
Wyrażaj emocje pomagając!
Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: 96 1140 0039 0000 4504 9100 2004 (SKOPIUJ NUMER KONTA).
Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.