Polsat Sport liderem, Orange Sport zyskał najwięcej
Najpopularniejszym kanałem sportowym był w listopadzie br. Polsat Sport. Natomiast Orange Sport po raz kolejny odnotował największy wzrost.
Według danych Nielsen Audience Measurement, średni miesięczny udział kanału Polsat Sport w grupie osób 4+ w listopadzie br. wyniósł 0,907 proc. i był o 53,2 proc. wyższy niż w listopadzie 2010 r.
Eurosport osiągnął w listopadzie br. 0,358 proc. udziału w rynku (więcej o 7,8 proc.). Na trzecim miejscu uplasował się stacja Polsat Sport Extra, który uzyskał 0,203 proc. udziału w rynku w grupie widzów w wieku 4+ (0,5 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2010 r.).
Kolejne lokaty zajęły w listopadzie br.:
4. Canal+ Sport - 0,168 proc. udziału (-16,8 proc.).
5. Eurosport2 - 0,123 proc. udziału w rynku (+119,6 proc.).
6. TVP Sport - 0,114 proc. (-3,4 proc.).
7. Orange Sport - 0,102 proc. (+343,5 proc.).
8. Extreme Sports - 0,094 proc. udziału (+40,3 proc.).
9. Sportklub - 0,047 proc. udziału (+67,9 proc.).
10. Polsat Futbol - 0,033 proc. (+26,9 proc.).
11. Canal+ Gol - 0,019 proc. (+35,7 proc.).
12. ESPN Classic - 0,006 proc.(-33,3 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement, w grupie wszyscy 4+, udostępnione dzięki uprzejmości firmy At Media