Reklama

Polsat Sport liderem, Orange Sport zyskał najwięcej

Najpopularniejszym kanałem sportowym był w listopadzie br. Polsat Sport. Natomiast Orange Sport po raz kolejny odnotował największy wzrost.

Według danych Nielsen Audience Measurement, średni miesięczny udział kanału Polsat Sport w grupie osób 4+ w listopadzie br. wyniósł 0,907 proc. i był o 53,2 proc. wyższy niż w listopadzie 2010 r.

Reklama

Eurosport osiągnął w listopadzie br. 0,358 proc. udziału w rynku (więcej o 7,8 proc.). Na trzecim miejscu uplasował się stacja Polsat Sport Extra, który uzyskał 0,203 proc. udziału w rynku w grupie widzów w wieku 4+ (0,5 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2010 r.).

Kolejne lokaty zajęły w listopadzie br.:

4. Canal+ Sport - 0,168 proc. udziału (-16,8 proc.).

5. Eurosport2 - 0,123 proc. udziału w rynku (+119,6 proc.).

6. TVP Sport - 0,114 proc. (-3,4 proc.).

7. Orange Sport - 0,102 proc. (+343,5 proc.).

8. Extreme Sports - 0,094 proc. udziału (+40,3 proc.).

9. Sportklub - 0,047 proc. udziału (+67,9 proc.).

10. Polsat Futbol - 0,033 proc. (+26,9 proc.).

11. Canal+ Gol - 0,019 proc. (+35,7 proc.).

12. ESPN Classic - 0,006 proc.(-33,3 proc.).

Dane: Nielsen Audience Measurement, w grupie wszyscy 4+, udostępnione dzięki uprzejmości firmy At Media

Dowiedz się więcej na temat: sport | telewizja | Polsat Sport | media

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »