Polska Organizacja Turystyczna zawarła umowę z Booking.com

Polska Organizacja Turystyczna zawarła umowę z amerykańskim potentatem na rynku rezerwacji noclegów: Booking.com. Nasze biura podróży pytają, dlaczego promuje się zagraniczną firmę - informuje "Dziennik Gazeta Prawna".

Promocja Narodowego Portalu Turystycznego (polska.travel) kosztowała państwo miliony złotych. Ma on być wizytówką Polski dla zagranicznych turystów. Niedawno został usprawniony o nową funkcjonalność: na stronie pojawił się duży przycisk "Zarezerwuj nocleg".

Po jego naciśnięciu zostajemy przekierowani na strony Booking.com - czołowego serwisu turystycznego na świecie, który należy do amerykańskiej grupy.

Fakt, że na stronach de facto sponsorowanych przez budżet państwa pojawiły się odesłanie oraz reklama prywatnej zagranicznej firmy budzi niesmak zarówno wśród polskich przedsiębiorców, jak i prawników.

Reklama

POT jednak problemu nie dostrzega. - System rezerwacyjny Booking.com został zamieszczony na stronie Polska.travel po przeprowadzeniu otwartego konkursu ofert zamieszczonego na stronie POT, do którego mogła zgłosić się każda firma spełniająca wymagania postawione w ogłoszeniu o konkursie - informuje Katarzyna Draba, rzecznik prasowy organizacji.

Pobierz: darmowy program do rozliczeń PIT

PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »