Producent mebli: 4-6 mln zł strat po pożarze; zamówienia bez zakłóceń

- Na 4-6 mln zł Grupa Nowy Styl - producent krzeseł i mebli - ocenia straty, które spowodował pożar w hali produkcyjnej jednego z zakładów. Zamówienia grupy są wykonywane na bieżąco - poinformowała w poniedziałek rzeczniczka firmy Anna Kordecka-Myślińska.

- Na 4-6 mln zł Grupa Nowy Styl - producent krzeseł i mebli - ocenia straty, które spowodował pożar w hali produkcyjnej jednego z zakładów. Zamówienia grupy są wykonywane na bieżąco - poinformowała w poniedziałek rzeczniczka firmy Anna Kordecka-Myślińska.

"W kilka dni po pożarze produkcja z uszkodzonej części została przeniesiona i uruchomiona w pozostałych zakładach grupy. Jeszcze w tym tygodniu proces produkcyjny powróci do stanu sprzed wypadku. Tym samym nowe zamówienia będą realizowane na bieżąco" - powiedziała rzeczniczka. Dodała, że trwa ustalanie wysokości poniesionych strat. "Grupa Nowy Styl ocenia szkody na około 4-6 mln złotych" - podkreśliła.

W ubiegły poniedziałek w części galwanizacyjnej hali produkcyjnej jednej z fabryk Grupy Nowy Styl w Jaśle (Podkarpackie) wybuchł pożar. W tej części zakładu produkcyjnego pracuje kilkanaście osób. Nikt nie ucierpiał. Pożar gasiło prawie 200 strażaków.

Reklama

Wciąż ustalane są przyczyny pożaru. "Po upływie tygodnia można potwierdzić, że pożar nie miał wpływu na zdrowie pracowników, nikomu nic się nie stało. Wiadomo również, że wypadek nie stanowi zagrożenia dla środowiska" - zaznaczyła Kordecka-Myślińska.

Grupa Nowy Styl z Krosna jest jednym z największych na świecie producentów krzeseł i mebli. Zatrudnia ok. 6 tys. osób. Przychody firmy w ub. roku sięgnęły miliarda złotych. Grupa posiada spółki zależne w 14 krajach Europy.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: meble
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »