"Puls Biznesu": Polak w sieci, plazma do śmieci

Internauci znad Wisły coraz częściej wyłączają telewizory - informuje "Puls Biznesu".

Przeciętny polski internauta to wielkomiejski 20-30-latek, wykształcony, dobrze zarabiający mężczyzna? Według najnowszych badań, taki obraz użytkownika sieci znad Wisły to mit.

"Obecnie co trzeci korzystający z internetu Polak mieszka na wsi, płeć rozkłada się pół na pół. Jedynie co czwarty internauta ma wyższe wykształcenie. To, co odróżnia podłączonych do sieci od reszty, to m.in. pozytywne nastawienie do postaw konsumpcyjnych i optymistyczne prognozy co do swojej przyszłości" - twierdzi Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca domu mediowego PanMedia Western, który wraz z TNS przebadał ponad 1000 internautów.

Reklama

A może wyrzucić TV przez okno? Podyskutuj na forum

Reklamodawców przywiązanych do tradycyjnych mediów może zaniepokoić fakt, że internauci coraz częściej asertywnie konsumują telewizję.

8 proc. z nich, czyli około 1,5 mln Polaków podłączonych do sieci, deklaruje, że nie ogląda telewizji wcale. Połowa przyznaje, że sieć zastępuje im inne media.

Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

PAP
Dowiedz się więcej na temat: puls | plazma | internauci | Puls Biznesu | W Sieci
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »