"Puls Biznesu": Rusza program promocji branży meblarskiej

Z dotacji skorzysta 20 firm. Za publiczne pieniądze za granicą wypracują markę: sobie i całej branży - informuje "Puls Biznesu".

Z dotacji skorzysta 20 firm. Za publiczne pieniądze za granicą wypracują markę: sobie i całej branży - informuje "Puls Biznesu".

W przyszłym tygodniu oficjalnie rusza trzyletni program promocji branży meblarskiej. Między firmy meblarskie i 14 innych branż ministerstwo podzieli 150 mln zł.

- Mimo dużego eksportu na zachód, jesteśmy podwykonawcami bez marki. Musimy ją sobie wypracować. Dlatego taki program jest potrzebny i oczekiwany - mówi Tomasz Wiktorski, właściciel B+R Studio, które zajmuje się analizami sektora meblarskiego.

Międzynarodowe Targi Poznańskie (MTP), współwykonawca programu, szacują, że na sektor meblarski może przypaść 14-15 mln zł w ciągu trzech lat. - Skorzysta cała branża, bo o polskich meblach będzie się pisało w zagranicznej prasie, a o Polsce będzie się mówiło jako kraju, w którym powstają dobre meble - uważa Tomasz Wiktorski.

Reklama

MTP spodziewają się, że z programu skorzysta około 20 firm. Zdaniem Filipa Bittnera, dyrektora w MTP, program jest skrojony do potrzeb firm, zatrudniających powyżej 50 osób.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: puls | branża meblarska | Puls Biznesu | przegląd prasy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »