Radio coraz więcej zarabia na reklamach

We wrześniu br. wpływy reklamowe rozgłośni radiowych wyniosły 279 mln zł i były wyższe o 20,6 proc. w stosunku do września ub.r.

Liderem rynku było w analizowanym okresie Radio RMF FM, które uzyskało 87,6 mln zł przychodów z reklam - o 34,2 proc. więcej niż rok wcześniej.

Większe wpływy miało także Radio Zet, któremu reklamy zapewniły 47,8 mln zł zysku (wzrost o 12,7 proc. w stosunku do września 2010 r.). Trzecie miejsce należało do radiowej Trójki, która odnotowała największy wzrost przychodów - 12,3 mln zł (wzrost o 73,1 proc.).

Eska Warszawa we wrześniu br. zarobiła na reklamach 5,5 mln zł (więcej o 6,5 proc.), a Eska Wrocław - 5,3 mln zł (mniej o 0,8 proc.).

Reklama

Kolejne miejsce w zestawieniu 10. najlepiej zarabiających rozgłośni radiowych zajęły we wrześniu br.: - Polskie Radio I - 4,7 mln zł (więcej o 46,7), Eska Poznań - 46 mln zł (4,7 proc. więcej), Radio Złote Przeboje Pogoda Warszawa - 4 mln zł (2,9 proc. wzrostu), TOK FM - 4 mln zł (17,7 proc. więcej) oraz Eska Łódź - 3,3 mln zł (wzrost o 3,5 proc.).

Dane, przygotowane przez firmę Kantar Media (poprzednio Expert Monitor), opracowano na podstawie danych cennikowych netto, bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów.

MediaRun
Dowiedz się więcej na temat: reklama | W.E. | radio
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »