Reader's Digest Przegląd zmienia nazwę na Tarsago Polska
Reader's Digest Przegląd Sp. z o.o. zmienia nazwę na Tarsago Polska Sp. z o.o. Zmiana ma podkreślać przynależność firmy do nowego właściciela - Tarsago Media Group.
Zmiana ma ujednolicić nazewnictwo wewnątrz grupy. Firma wprowadziła również nową identyfikację wizualną, zaprojektowaną przez Monikę Żyłę-Kwiatkowską, opartą na logotypie spójnym dla wszystkich spółek należących do Tarsago Media Group.
- Logo Tarsago jest proste i wyraziste, a jednocześnie dynamiczne i nowoczesne, dzięki czemu wyróżni się na rynku - mówi Monika Kalisiewicz, PR Manager Tarsago Polska.
Od maja br. Reader's Digest Przegląd Sp. z o.o., będąca do tej pory częścią amerykańskiego koncernu The Reader's Digest Association, stała się własnością nowej spółki Tarsago Media Group. W skład grupy wchodzą także dotychczasowe oddziały Reader's Digest na Węgrzech i w Rumunii.
Reader's Digest Przegląd Sp. z o.o. była obecna na polskim rynku od 1995 roku. Należała do czołówki firm wydawniczych w kraju, będąc przy tym liderem w dziedzinie marketingu bezpośredniego oraz członkiem założycielem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. W portfolio Reader's Digest Przegląd Sp. z o.o. znajdowały się m.in. miesięcznik "Reader's Digest", dwumiesięcznik "Witaj w Podróży", publikacje książkowe oraz wydawnictwa muzyczne. Od teraz będą one w ofercie Tarsago Polska Sp. z o.o.
Tarsago Polska z ofertą wydawniczą Reader's Digest Przegląd przejęło jedną z największych baz danych w Polsce: ponad 5 mln dotychczasowych klientów wydawnictwa Reader's Digest kanału direct mail oraz ponad 3 mln klientów i podmiotów gospodarczych w kanale e-mailing.
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze