Reklama

Rośnie udział TVN

W dniach od 9 do 15 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN.

Udział ten wyniósł 18,6 proc., co oznacza 67,95 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 17,8 proc., czyli wpływami rzędu 65,04 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Reklama

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 29,59 mln zł, czyli 8,1 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 22,42 mln zł, co daje 6,14 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 9,22 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,52 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 365,43 mln zł wobec 353,13 mln zł tydzień wcześniej.

W dniach od 9 do 15 kwietnia udział TVN w oglądalności wyniósł 15,28 proc. wobec 15,48 proc. tydzień wcześniej. W przypadku Polsatu udział w oglądalności wyniósł 14,41 proc. wobec 14,95 proc. przed tygodniem - wynika z szacunkowych danych firmy Nielsen Audience Measurement.

W poniższej tabeli prezentujemy tygodniowe udziały w oglądalności dziesięciu najpopularniejszych stacji telewizyjnych w dniach 09.04-15.04.

Stacja bieżący tydzień (proc.) poprzedni tydzień (proc.)

TVP1 15,39 15,15

TVP2 12,24 12,79

Polsat 14,41 14,95

TVN 15,28 15,48

TVP Info 3,56 3,41

TVN24 2,9 2,78

TVN7 2,26 2,15

TV4 2,66 2,67

Puls 2,23 2,07

Polsat 2 1,25 1,17

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+.

Dowiedz się więcej na temat: TVN SA

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »