Reklama

Rynek suplementów diety pod dodatkową kontrolą, będą duże zmiany

Wartość polskiego rynku suplementów diety to 3,8 mld zł rocznie. Resort zdrowia chce uporządkować sposób reklamowania tych produktów. W reklamach nie będą już występować lekarze czy farmaceuci.

Choć jest to część większego rynku żywności, to ze względu na sposób reklamowania suplementów diety, te produkty są często mylone przez konsumentów z lekami wydawanymi bez recepty. To właśnie z tego powodu przygotowywane są nowe regulacje prawne.

Co i jak ma się zmienić? O tym w rozmowie z MarketNews24 mówi adw. Witold Błaszczyński z kancelarii prawniczej Kochański Zięba i Partnerzy (KZP).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »