"Rzeczpospolita": Dobre emocje wygrywają w reklamie

Polacy lubią reklamy ciepłe i emocjonalne - czytamy w "Rzeczpospolitej".

Polacy lubią reklamy ciepłe i emocjonalne - czytamy w "Rzeczpospolitej".

Najwięcej dobrych not zebrały od widzów telewizyjne spoty Prince Polo, Coca-Coli i Playa. A najlepiej zapamiętali oni kampanie Playa i Orange.

Dom mediowy Lowe Media (d. PanMedia Western) zbadał, które spoty reklamowe emitowane w kwietniu najbardziej spodobały się widzom.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: reklama | rzeczpospolite | 'Rzeczpospolita | Play | Orange | "Rzeczpospolita | Coca-Cola | emocje
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »