"Rzeczpospolita": Marki odporne na kryzys

Orlen, PKO Bank Polski i PZU to najdroższe polskie marki w szóstej edycji rankingu "Rzeczpospolitej" najcenniejszych w naszym kraju marek.

Ta pierwsza trójka rankingu jest warta w sumie prawie 10 mld zł, o jedna trzecią więcej niż przed rokiem. Wartość Orlenu oceniono na 3648,3 mln zł, PKO BP - na 3161,0 mln zł, a PZU na 2823,5 mln zł.

Ponadto w pierwszej dziesiątce rankingu znalazły się w kolejności: TP - wartość 2084,5 mln zł, Era - 1584,0 mln zł, Bank Pekao - 1548,3 mln zł, Plus - 1193,3 mln zł, TVN - 1088,4 mln zł, Biedronka - 953,3 mln złi Tyskie - - 908,4 mln zł.

Łączna wartość wszystkich 330 wycenionych w rankingu marek wzrosła w porównaniu z rokiem ubiegłym o 7 mld zł do prawie 58 mld zł.

Reklama

Oceniając wartość najcenniejszych polskich marek brano pod uwagę wyniki sprzedaży właścicieli marek z poprzedniego roku oraz szacunkową wartość ewentualnej opłaty licencyjnej za korzystanie z danej marki.

Sprawdź bieżące notowania Orlenu i PKO BP na naszych stronach

INTERIA.PL/PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »