"Rzeczpospolita": Na zakupy coraz częściej do sieci

Polacy coraz częściej decydują się na robienie zakupów spożywczych w sklepach internetowych - czytamy w "Rzeczpospolitej".

Polacy coraz częściej decydują się na robienie zakupów spożywczych w sklepach internetowych - czytamy w "Rzeczpospolitej".

Nie chodzi wyłącznie o poszukiwanie niższych cen - dodaje dziennik. Głównym powodem jest po prostu wygoda. Zakupy przed komputerem zajmują znacznie mniej czasu niż pobyt w sklepie, nie mówiąc już o dojazdach i staniu w kolejkach. A pozwalają też zaoszczędzić, bo coraz więcej firm rezygnuje z obciążania klientów kosztami dostawy.

Z raportu firmy badawczej Euromonitor International, na który powołuje się "Rzeczpospolita" wynika, że w tym roku wartość zakupów spożywczych w internecie wzrośnie o 16,6 procent, do 450 milionów złotych. Jest to kolejny raz jeden z najlepszych wyników na rynku handlu elektronicznego i można się spodziewać jego utrzymania w dłuższym okresie.

Reklama

Więcej szczegółów na ten temat - w "Rzeczpospolitej".

IAR/PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »