Siedmiu chętnych na katolicką telewizję

Siedem firm, w tym cztery z Polski, są zainteresowane nabyciem akcji Telewizji Puls. Zamknięcie transakcji może nastąpić w I kwartale 2009 roku - poinformował PAP Dariusz Dąbski prezes i współwłaściciel TV Puls.

Siedem firm, w tym cztery z Polski, są zainteresowane nabyciem akcji Telewizji Puls. Zamknięcie transakcji może nastąpić w I kwartale 2009 roku - poinformował PAP Dariusz Dąbski prezes i współwłaściciel TV Puls.

Prezes odmówił potwierdzenia nieoficjalnych doniesień prasowych, że wśród zainteresowanych jest Grupa TP. Biuro prasowe telekomu zdementowało te informacje.

- Rozmowy trwają równolegle z siedmioma spółkami, w tym są cztery firmy z Polski. Uważam, że zamknięcie transakcji nadal jest możliwe w I kwartale, ale niekoniecznie będę na to naciskał - powiedział Dąbski.

Według wcześniejszych spekulacji prasowych, do Telewizji Puls w miejsce News Corporation, który w listopadzie sprzedał udziały w tej stacji, chce wejść m.in Agora. Wśród zagranicznych graczy wymieniany był Axel Springer i Bertelsmann.

Natomiast TVN i Polsat informowały, że nie prowadzą żadnych rozmów w sprawie zakupu udziałów w TV Puls.

Na początku listopada 2008 roku News Corporation wycofał się z Telewizji Puls i sprzedał swoje udziały Dariuszowi Dąbskiemu, który obecnie ma 49 proc. udziałów. Franciszkanie posiadają 51 proc. udziałów.

Według danych TNS OBOP oglądalność TV Puls wzrosła w 2008 roku o 28,8 proc. do 0,67 proc., co dało stacji 14 miejsce.

Telewizja Puls dociera obecnie łącznie do około 29,3 mln Polaków. Zasięg naziemny stacji to 11,16 mln widzów, czyli 29,27 proc. mieszkańców Polski, przy całkowitym zasięgu technicznym na poziomie ok. 76,85 proc.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Tv Puls | telewizje | puls
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »