Sklepy Tesco w Warszawie zmieniają się w Netto. Duński dyskonter podbija stołeczny rynek
W czwartek, 27 maja otwarte zostaną dwa pierwsze w Warszawie sklepy Netto po transformacji z Tesco – oba ruszą w autorskim formacie duńskiej sieci handlowej – Netto 3.0 - informują wiadomoscihandlowe.pl. Po rebrandingu i modernizacji liczba sklepów Netto w Warszawie i okolicach wzrośnie do ponad 20 placówek.
Nowe sklepy Netto zlokalizowane są po obu stronach Wisły, zapewniając tym samym dogodny dostęp do oferty Netto maksymalnie dużej liczbie kupujących.
- W Warszawie funkcjonuje już kilka sklepów Netto, ale nowo otwierane placówki mają dla nas wyjątkowe znaczenie To jedne z pierwszych sklepów w stolicy, ale i w Polsce, które otwierają się w miejsce Tesco - mówi Krzysztof Kamiński, dyrektor operacyjny w Netto Polska.
Nowe sklepy Netto zostaną otwarte przy ulicy Czerskiej na Mokotowie oraz na Gocławiu przy ulicy Kwiatkowskiego. Pierwszy z nich zajmie powierzchnię ok. 650 mkw., podczas gdy drugi będzie miał aż 1050 mkw.
- Asortyment sklepów Netto odpowiada na potrzeby naszych klientów, obejmując produkty marki własnej i marki producenckie. Skupiamy się na tym, by oferować asortyment najwyższej jakości w najlepszych możliwych cenach - komentuje Krzysztof Kamiński.
Specjalnie dla klientów, którzy odwiedzą nowo otwierane sklepy 27 maja, Netto przygotowało vouchery, dzięki którym będzie można skorzystać z wyjątkowych ofert w danym sklepie przez kolejne cztery tygodnie.
Obie placówki Netto będą funkcjonować w formacie 3.0, który oferują bogaty asortyment produktów BIO, bezglutenowych, bezlaktozowych i bezcukrowych, 150 rodzajami świeżych owoców i warzyw w stałej ofercie, a także rozbudowaną strefą To Go oferującą dania gotowe do spożycia. Kupujących ucieszy na pewno także odpiekane na miejscu pieczywo. W obu sklepach istnieje także możliwość wypłaty gotówki.
Sklepy w formacie 3.0 inspirowane są znanym stylem skandynawskim, a dzięki m.in. szerokim alejkom zapewniają komfortowe zakupy w przyjaznej atmosferze.
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze
Sieć handlowa Netto Polska działa w Polsce od ponad 25 lat. Firma ma ponad 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.