Spadła średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej"
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w styczniu 2012 roku 283 584 sztuk i było o 15,6 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w styczniu 2012 roku było niższe o 8,4 proc. w stosunku do grudnia 2011 roku.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w styczniu 140 362 egzemplarzy, co oznacza wzrost o 28,9 proc. rok do roku oraz o 66,2 proc. miesiąc do miesiąca.
W styczniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 396 123 egzemplarze, co oznacza spadek rok do roku o 7 proc. Natomiast miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 1 proc.
W styczniu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" wzrosło o 8,3 proc., do 168 583 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca spadło o 7,7 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w styczniu wyniosło 123 787 sztuki, co oznacza spadek rok do roku o 13,4 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 6,1 proc.