Spadła średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej"

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w styczniu 2012 roku 283 584 sztuk i było o 15,6 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w styczniu 2012 roku było niższe o 8,4 proc. w stosunku do grudnia 2011 roku.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w styczniu 140 362 egzemplarzy, co oznacza wzrost o 28,9 proc. rok do roku oraz o 66,2 proc. miesiąc do miesiąca.

W styczniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 396 123 egzemplarze, co oznacza spadek rok do roku o 7 proc. Natomiast miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 1 proc.

Reklama

Biznes INTERIA.PL jest już na Facebooku. Dołącz do nas i bądź na bieżąco z informacjami gospodarczymi

W styczniu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" wzrosło o 8,3 proc., do 168 583 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca spadło o 7,7 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w styczniu wyniosło 123 787 sztuki, co oznacza spadek rok do roku o 13,4 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 6,1 proc.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: 'Wyborcza' | wyborczego | Razem | gazet | Prasa | płatne | Gazeta Wyborcza | wyborczej
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »