Sponsor (nie)mile widziany

Podejrzanemu sponsoringowi mówimy stanowcze nie - grzmi resort skarbu. Ale przy okazji może wylać dziecko z kąpielą - ostrzega "Puls Biznesu".

Zaplanować, policzyć, uzasadnić i opisać. Szczegółowo i z rocznym wyprzedzeniem. A potem przestrzegać planu pod groźbą utraty stanowiska. Tak resort skarbu wyobraża sobie sponsoring w wykonaniu państwowych spółek - odnotowuje gazeta.

Biurokracja i przesadna restrykcyjność, torpedowanie pozytywnych projektów sponsoringowych - oto zarzuty pod adresem zarządzenia ministra skarbu Aleksandra Grada.

Przykład? Gdyby owe wytyczne obowiązywały w 2008 r., to żadna firma z branży finansowej - PKO BP, PZU, BGK czy GPW - nie mogłaby sponsorować konferencji poświęconej kryzysowi gospodarczemu, bo nikt go w styczniu nie przewidywał. Krytycy obawiają się też, że w rezultacie nowych wytycznych, wsparcie trafi do nielicznych. Ucierpieć może również sport.

Reklama

O tym w obszernej publikacji "Pulsu Biznesu".

PAP/PulsBiznesu
Dowiedz się więcej na temat: puls | mil | Widziałam | sponsor | MSP | Widzę | Milow | widzenie | skarbu | resort
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »