Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w 2011 roku spadła o 9,6 proc. rdr
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w 2011 roku średnio 305 861 sztuk i było o 9,6 proc. niższe niż w 2010 r. - podały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą średnią sprzedaż dzienników w 2011 roku.
- - - - -
Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w 2011 roku o 14,9 proc. rok do roku i wyniosły 664,4 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane firmy Kantar Media.
"Rzeczpospolita" w zeszłym roku zarobiła z reklam, według wpływów cennikowych, 14,1 proc. mniej niż w 2010 r., czyli 296,6 mln zł.
Cennikowe wpływy reklamowe "Polska The Times" były rok do roku o 1 proc. niższe (296,6 mln zł), "Faktu" spadły o 4,3 proc. (230,4 mln zł), "Dziennika Gazeta Prawna" zniżkowały o 5,4 proc. (80,9 mln zł). Natomiast przychody reklamowe "Super Expressu" wzrosły o 29,3 proc. w stosunku do 2010 r. (124,6 mln zł).
Łącznie w 2011 roku cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet (bez autopromocji) wyniosły 2,19 mld zł, co oznacza spadek o 6,06 proc. rok do roku.
Natomiast uwzględniając autopromocję spadek wyniósł 4,6 proc. do 2,35 mld zł.