Reklama

Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w 2011 roku spadła o 9,6 proc. rdr

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w 2011 roku średnio 305 861 sztuk i było o 9,6 proc. niższe niż w 2010 r. - podały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą średnią sprzedaż dzienników w 2011 roku.

Reklama

Biznes INTERIA.PL jest już na Facebooku. Dołącz do nas i bądź na bieżąco z informacjami gospodarczymi

- - - - -

Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w 2011 roku o 14,9 proc. rok do roku i wyniosły 664,4 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane firmy Kantar Media.

"Rzeczpospolita" w zeszłym roku zarobiła z reklam, według wpływów cennikowych, 14,1 proc. mniej niż w 2010 r., czyli 296,6 mln zł.

Cennikowe wpływy reklamowe "Polska The Times" były rok do roku o 1 proc. niższe (296,6 mln zł), "Faktu" spadły o 4,3 proc. (230,4 mln zł), "Dziennika Gazeta Prawna" zniżkowały o 5,4 proc. (80,9 mln zł). Natomiast przychody reklamowe "Super Expressu" wzrosły o 29,3 proc. w stosunku do 2010 r. (124,6 mln zł).

Łącznie w 2011 roku cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet (bez autopromocji) wyniosły 2,19 mld zł, co oznacza spadek o 6,06 proc. rok do roku.

Natomiast uwzględniając autopromocję spadek wyniósł 4,6 proc. do 2,35 mld zł.

Dowiedz się więcej na temat: 'Gazeta Wyborcza' | RDR | proca | R. | gazet | wyborczej | Prasa | sprzedaż | Gazeta Wyborcza | media

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »