Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w marcu spadła o 15,3 proc. rdr
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w marcu 2012 roku 263 736 sztuk i było o 15,3 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w marcu było niższe o 1,2 proc. w stosunku do lutego.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w marcu 86.988 egzemplarzy, co oznacza spadek o 13,1 proc. rdr oraz o 0,2 proc. mdm.
W marcu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 396 120 egzemplarze, co oznacza spadek rok do roku o 1,7 proc. oraz o 1,9 proc. mdm.
W marcu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 3,8 proc., do 169 400 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca wzrosło o 0,4 proc.
Sprawdź bieżące notowania Agory na stronach BIZNES INTERIA.PL
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w marcu wyniosło 116 069 sztuki, co oznacza spadek rok do roku o 13,9 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 1,7 proc.
Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i bądź na bieżąco z informacjami gospodarczymi