Star-Typ Sport online
Polska firma bukmacherska Star-Typ Sport (STS) uzyskała zezwolenie Ministerstwa Finansów na przyjmowanie zakładów online. W ciągu kilkunastu najbliższych dni uruchomiony zostanie serwis STS, dzięki któremu klienci będą mogli obstawiać wyniki wydarzeń sportowych czy kulturalnych, nie wychodząc z domu.
Po trwającej ponad pół roku procedurze Ministerstwo Finansów przyznało Star-Typ Sport licencję na przyjmowanie zakładów online. W ciągu dwóch tygodniu 25 000 zarejestrowanych do tej pory Klientów STS będzie mogło ze swojego komputera czy smartfona obstawić wybrane wydarzenia sportowe. Platforma przyjmowania zakładów została przygotowana przez spółkę-matkę STS - angielski Stanleybet, dzięki czemu polski bukmacher będzie oferował najnowocześniejsze rozwiązania dostępne w branży. Dodatkowo, dzięki kooperacji z tą firmą, serwis Star-Typ Sport zawierać będzie największą liczbę zakładów, dostępnych 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu.
- W końcu możemy zaoferować naszym klientom zakłady online. Co prawda procedury w resorcie finansów wydłużyły się ponad zakładane sześć miesięcy, ale finalny efekt jest dla nas bardzo satysfakcjonujący - mówi Mateusz Juroszek, członek zarządu Star-Typ Sport. - Jesteśmy przekonani, że nasz nowoczesny serwis przyniesie wzrost obrotów w granicach 20-30 proc. Ponadto, pozytywna decyzja MF sprawiła, że możemy w końcu rywalizować z zagranicznymi serwisami, które nielegalnie funkcjonują na naszym rynku i nie odprowadzają w Polsce podatku - dodaje Mateusz Juroszek.
Serwis zakładów online uruchomiony zostanie w ciągu najbliższych kilkunastu dni. Do dyspozycji Klientów dostępne będzie call center, które na bieżąco odpowiadać będzie na ich pytania, związane z platformą. Oferta dostępna przez Internet nie będzie się różnić znacząco od tej, która dostępna jest w punktach stacjonarnych.
- - - - - -
Star-Typ Sport (STS) jest firmą bukmacherską, przyjmującą zakłady na wyniki wydarzeń sportowych oraz społeczno-politycznych, działającą na podstawie decyzji Ministra Finansów RP. Spółka powstała w 1997 roku. Dzięki dynamicznemu rozwojowi, posiada już ponad 400 punktów przyjmowania zakładów w całej Polsce, z których każdego tygodnia korzysta ok. 200 tys. osób. STS sprzedaje w swoich punktach tygodnik "M" zawierający listę ponad 1500 różnych wydarzeń sportowych, spośród których uczestnicy gry wybierają i typują wyniki interesujących ich meczy piłkarskich, hokejowych, turniejów tenisowych, skoków narciarskich oraz innych wydarzeń popularnych dyscyplin sportowych.
Opr. KM