Telewizja Polsat w całym '12 będzie zachowywać się lepiej niż rynek reklamy

Telewizja Polsat w całym roku 2012 będzie zachowywać się lepiej niż rynek reklamy TV ogółem, który według szacunków spółki spadnie w tym roku o 6-7 proc. - poinformował na konferencji Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat.

Telewizja Polsat w całym roku 2012 będzie zachowywać się lepiej niż rynek reklamy TV ogółem, który według szacunków spółki spadnie w tym roku o 6-7 proc. - poinformował na konferencji Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat.

- Jeśli chodzi o Telewizję Polsat to w ujęciu rocznym na pewno będziemy zachowywać się lepiej niż rynek, a w IV kw. przynajmniej zgodnie z rynkiem. Uważamy, że w tym roku rynek reklamy TV spadnie o 6-7 proc. co by wskazywało, że w IV kw. będzie to minus osiem proc. - powiedział Stec.

W środowej rozmowie z PAP Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu poinformował, że spółka spodziewa się 6-7-proc. spadku rynku reklamy TV w 2012 roku.

Według szacunków domu mediowego Starlink, wydatki na reklamę i sponsoring w telewizji w trzecim kwartale 2012 roku wyniosły 695,5 mln zł i spadły rok do roku o 6,2 proc., a w pierwszych dziewięciu miesiącach 2012 roku wyniosły 2,6 mld zł, czyli spadły o 5,5 proc. rdr.

Reklama

PAP
Dowiedz się więcej na temat: Cyfrowy Polsat SA | telewizje | Polsat | członek zarządu | rynek reklamy

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »